Hultenius Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Jag fick mail från R* idag och GTAsajten har närmat sig en plats i den exklusiva "Webringen". En förutsättning för detta är att vi måste vara ännu hårdare när det gäller ämnet "warez" i forumet, speciellt när det gäller Vice City. Vi har redan tidigare varit hårda mot warez men nu kan man alltså bli bannad på direkten så fort man lägger ut någon länk eller på något sätt hjälper eller uppmuntrar till warez. Detta kanske är en liten tidig varning med tanke på att inte Vice City släpps förens om tre månader men man kan aldrig vara för säker och det är ju bra att varna i tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 yes sir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 är inte WAREZ porr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 lol... eee näe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 är inte WAREZ porr? rofL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Spel som man kan tanka ner på nätet olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 rofL kul o spamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ja, skitkul jag sitter här hemma och flabbar ihjäl mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Spel som man kan tanka ner på nätet olagligt... Det e bäll inte bara spel?? kan det inte va program oxå??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 nej, de heter progz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Warez= Softwares, alltså alla program som man kan köpa i affären, allt från GTA 3 Till Norton Antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 (redigerad) Jag fick mail från R* idag och GTAsajten har närmat sig en plats i den exklusiva "Webringen". En förutsättning för detta är att vi måste vara ännu hårdare när det gäller ämnet "warez" i forumet, speciellt när det gäller Vice City. Vi har redan tidigare varit hårda mot warez men nu kan man alltså bli bannad på direkten så fort man lägger ut någon länk eller på något sätt hjälper eller uppmuntrar till warez. Detta kanske är en liten tidig varning med tanke på att inte Vice City släpps förens om tre månader men man kan aldrig vara för säker och det är ju bra att varna i tid... sir yes sir! men vad händer om vi kommer med i den så kallade Webringen??? Redigerad 21 februari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Warez= Softwares, alltså alla program som man kan köpa i affären, allt från GTA 3 Till Norton Antivirus Wares är det som du säger, byter man s:et mot ett z så det blir warez handlar det genast om olagliga program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 förlåt!!! jag har syndat!!!! jag tipsade en om ka**a!! Förlåt!!! nåd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 sir yes sir! men vad händer om vi kommer med i den så kallade Webringen??? Det undrar jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Det undrar jag med... Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Det undrar jag med... Man får en massa förmåner om man kommer in i den webringen. Bla. tidiga och exklusiva nyheter, möjlighet att fråga Rock*, mm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Man får en massa förmåner om man kommer in i den webringen. Bla. tidiga och exklusiva nyheter, möjlighet att fråga Rock*, mm!! F*n vad häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 F*n vad häftigt! Om de handlar om sånna grejor så ska man lungt inte göra nåt dumt... Jag gör bara dom saker man får göra. Och som jag inte tycker bryter mot reglerna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts