Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Vet någon var swatvanen håller till någonstans? måste den laddas hem? jag såg den på nån hemsida en gång i tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Vet någon var swatvanen håller till någonstans? måste den laddas hem? jag såg den på nån hemsida en gång i tiden.... får du fyra poliser (tror jag) efter dig kommer den. poliserna sätter upp vägspärar med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 får du fyra poliser (tror jag) efter dig kommer den. poliserna sätter upp vägspärar med dom. nej...även fast jag har fyra poliser får jag bara dom vanliga efter mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Jag har letat igenom stylefilerna i GTA där alla texturer, vapen, bilar m.m finns och inte hittat någon Swatvan, däremot finns det en spårvagn som heter Tram i english.fxt och en helikopter som av någon anledning inte har fått något namn i språkfilen. Konstigt att dessa två fordon aldrig användes i GTA, spårvagnen borde ju åka runt på gatorna i norra delen av San Andreas och helikopter flygningen när man klarat en bana är också synd att de inte tog med. Helikopterflygningen finns med på en bana som heter Burgercity, när man fått den summa pengar man behöver plockas man upp av en helikopter och flygs iväg. Burgercity har för övrigt ett helt nytt vapen, flera uppdrag och nya bilar med annorlunda köregenskaper. Burgercity kan laddas ner från http://www.gouranga.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Swatvan i GTA??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) Det skulle funnits en Swat-Van i GTA men den kom aldrig med tyvärr. Tredje bilen från vänster. Redigerad 7 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 ah okej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 (redigerad) Här har ni en Swat Van (Skåpbilen) Redigerad 8 januari, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Här har ni en Swat Van (Skåpbilen) Onödigt att lägga in en bild som inte funkar när jag redan har länkat till en fungerande bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Jag har letat igenom stylefilerna i GTA där alla texturer, vapen, bilar m.m finns och inte hittat någon Swatvan, däremot finns det en spårvagn som heter Tram i english.fxt och en helikopter som av någon anledning inte har fått något namn i språkfilen. Konstigt att dessa två fordon aldrig användes i GTA, spårvagnen borde ju åka runt på gatorna i norra delen av San Andreas och helikopter flygningen när man klarat en bana är också synd att de inte tog med. Helikopterflygningen finns med på en bana som heter Burgercity, när man fått den summa pengar man behöver plockas man upp av en helikopter och flygs iväg. Burgercity har för övrigt ett helt nytt vapen, flera uppdrag och nya bilar med annorlunda köregenskaper. Burgercity kan laddas ner från http://www.gouranga.com/ vilken färg hade helikoptern.. har en kompis som påstårs sig ha hittat en helikopte ri gta1 men jag har aldrig trott på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 vilken färg hade helikoptern.. har en kompis som påstårs sig ha hittat en helikopte ri gta1 men jag har aldrig trott på honom den är röd och man kan modda sig fram till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts