GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Heeeej äre nån som kan tala om för mig vart man kan hitta jetpack ? skulle vara asshyst!! Gör uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) News Chopper har jag fått tag i då jag stod på taket på en skyskrapa nära U.S. Bank Tower-kopian i Los Santos (högsta byggnaden, you can't miss it). Helikoptern flög nära takkanten och jag tryckte på trekant och kunde därefter ratta den, inget speciellt med den dock. Har heller aldrig hittat Police Maverick förrän igår då jag stod på en båt ute i havet nära San Fierro och en polishelikopter flög läskigt nära och lågt, jag tryckte trekant och flög i väg. "Parkerade" den uppe på Mount Chilliad och det roliga var, jag hade fortfarande tre efterlysningsstjärnor, att den beordrade mig att ge upp och sköt på mig där den stod obemannad på berget. Detta avtog dock då efterlysningen gick ner till två stjärnor. Fiffigt att man kan använda helikopterns strålkastare by the way, det fungerar dock bara mellan 19.00 och 17.00. Redigerad 8 augusti, 2007 av I Need Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 News Chopper har jag fått tag i då jag stod på taket på en skyskrapa nära U.S. Bank Tower-kopian i Los Santos (högsta byggnaden, you can't miss it). Helikoptern flög nära takkanten och jag tryckte på trekant och kunde därefter ratta den, inget speciellt med den dock. Har heller aldrig hittat Police Maverick förrän igår då jag stod på en båt ute i havet nära San Fierro och en polishelikopter flög läskigt nära och lågt, jag tryckte trekant och flög i väg. "Parkerade" den uppe på Mount Chilliad och det roliga var, jag hade fortfarande tre efterlysningsstjärnor, att den beordrade mig att ge upp och sköt på mig där den stod obemannad på berget. Detta avtog dock då efterlysningen gick ner till två stjärnor. Fiffigt att man kan använda helikopterns strålkastare by the way, det fungerar dock bara mellan 19.00 och 17.00. Police Maverick (eller Bell 206 Long Ranger som det egentligen är) finns även på taket till LSPD Head Quarters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Police Maverick (eller Bell 206 Long Ranger som det egentligen är) finns även på taket till LSPD Head Quarters. Hm, polishuset i Los Santos är väl en rätt konstig form på så det inte finns någon plats för helikopterplattor med mera på taket? Har för mig att jag har kollat upp det ett flertal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Hm, polishuset i Los Santos är väl en rätt konstig form på så det inte finns någon plats för helikopterplattor med mera på taket? Har för mig att jag har kollat upp det ett flertal gånger. Jag vet, det finns ingen H-platta, men den står där i alla fall. För mig är den där typ 80% av gångerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Hm, polishuset i Los Santos är väl en rätt konstig form på så det inte finns någon plats för helikopterplattor med mera på taket? Har för mig att jag har kollat upp det ett flertal gånger. Har för mig att man kan se helikoptern från motorvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzniak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Heeeej äre nån som kan tala om för mig vart man kan hitta jetpack ? skulle vara asshyst!! Du måste sno den från Area 51, när du klarat det uppdraget finns den vid det övergivna flygfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts