Jes Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Hej. Jag undrar var man kan hitta förljande fordon: Dune - Tack trädet! Police Maverick - Hittad. Tack eminem33 News Chopper S.W.A.T Tank FBI Tank Tack trädet Bus Umm, Hoppas jag iaf får fram vart någon är. Eller hur man får dom. Redigerad 30 juli, 2007 av Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hej. Jag undrar var man kan hitta förljande fordon: Dune Police Maverick News Chopper S.W.A.T Tank FBI Tank Umm, Hoppas jag iaf får fram vart någon är. Eller hur man får dom. SWAT Tank kan man väll bara köra på sista uppdraget tror jag? och police Maverick finns på taket till polis huset på första ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 25 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 SWAT Tank kan man väll bara köra på sista uppdraget tror jag? och police Maverick finns på taket till polis huset på första ön Man tackar. Jag har kört tanken på sista uppdraget. Men känns lite lustigt om där är den enda gången man får köra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Man tackar. Jag har kört tanken på sista uppdraget. Men känns lite lustigt om där är den enda gången man får köra den. Om du har sparat så att du kan köra sista uppdraget om och om igen, så gör det. Då du då kör SWAT tanken, så kör den till ett safehouse med garage och spara den där. Då har du den. Efter det är det att börja om med det sista uppdraget igen, och spara om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 25 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Om du har sparat så att du kan köra sista uppdraget om och om igen, så gör det. Då du då kör SWAT tanken, så kör den till ett safehouse med garage och spara den där. Då har du den. Efter det är det att börja om med det sista uppdraget igen, och spara om igen Jaja. Men eftersom att man kan göra så, så borde man ju kunna hitta den eller få tag i den på annat vis också. Så tycker jag iaf. Har dessutom hört att någon har sagt att man kan få tag på den efter sista uppdraget så jag tänkte inte på att göra så o.o Lite Off-Topic men: Fan vad förvånad jag vart när det sprutade vatten ur kanonen, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA4LIFE Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) Annars kan du använda Carspawner så kan du spawna alla typer av fordon. Räknas inte som fusk i spelet. Du skriver bara in Car ID sen har du bilen eller det du vill spawna. p.s Swat tanken finns med och alla andra fordon du ville veta vars dom är. Redigerad 26 juli, 2007 av GTA4LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Annars kan du använda Carspawner så kan du spawna alla typer av fordon. Räknas inte som fusk i spelet. Du skriver bara in Car ID sen har du bilen eller det du vill spawna. p.s Swat tanken finns med och alla andra fordon du ville veta vars dom är. Carspawner? Jo, jag har GTA till ps2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Jag har för mig att Dune brukar köra runt i Bone County. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA4LIFE Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Carspawner? Jo, jag har GTA till ps2.. Då blir det svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 26 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Jag har för mig att Dune brukar köra runt i Bone County. Om den kör på vägarna så tycker jag att jag borde sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Jag såg den nära hunter quarry. Redigerad 28 juli, 2007 av volvo66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trädet Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Hej. Jag undrar var man kan hitta förljande fordon: Dune Blev medlem bara för att svara på denna frågan .. Dune får du efter att ha fått minst 25 poäng i "Dirt Ring", Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 29 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Blev medlem bara för att svara på denna frågan .. Dune får du efter att ha fått minst 25 poäng i "Dirt Ring", Las Venturas. Det tråkigaste i hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trädet Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Det tråkigaste i hela spelet Nej för fasiken, finns värre saker .. och en till sak, FBI tanken finns inte längre, fanns bara i Beta versionen utav San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Nej för fasiken, finns värre saker .. och en till sak, FBI tanken finns inte längre, fanns bara i Beta versionen utav San Andreas. Vad skulle nu det vara bra för? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Yaaay, nu har jag min Dune =D . Kan man få något annat coolt fordon genom dirt ring, eller annan tävling? Och jag la till ett annat fordon på min lista.. Bus. Jag har aldrig kört den. Nu menar jag inte den vanliga Coach utan den söligare och fulare Bus =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Yaaay, nu har jag min Dune =D . Kan man få något annat coolt fordon genom dirt ring, eller annan tävling? Och jag la till ett annat fordon på min lista.. Bus. Jag har aldrig kört den. Nu menar jag inte den vanliga Coach utan den söligare och fulare Bus =P Bus: Den kör omkring i East Beach, Los Santos på "motorvägen" (den dubbelfiliga vägen som finns där). Det är då där som jag oftast hittar den. Har även sett den vid vissa tillfällen på motorvägen vid Los Santos International. News Chopper: Det finns på Las Venturas Airport ett ställe där man kan starta olika banor med flygfordon (inne vid banorna, på väggen till en hangar, direkt till höger efter grindarna). Väljer du en av dem så startar man med News Chopper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jes Skrivet 31 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Bus: Den kör omkring i East Beach, Los Santos på "motorvägen" (den dubbelfiliga vägen som finns där). Det är då där som jag oftast hittar den. Har även sett den vid vissa tillfällen på motorvägen vid Los Santos International. Är du 100% säker att du inte tänker på Coach? Den med svarta rutor och som det typ står Bikini Line eller Big O Tours på? Redigerad 31 juli, 2007 av Jes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Är du 100% säker att du inte tänker på Coach? Den med svarta rutor och som det typ står Bikini Line eller Big O Tours på? Jag är säker. Båda två visar sig där för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heddaa1 Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Heeeej äre nån som kan tala om för mig vart man kan hitta jetpack ? skulle vara asshyst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts