T-Bone Mendez Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Om man ska skicka mail till någon så ska man göra det genom det här progremt. Men jag hittar aldrig någon knapp där det står skicka, behöver hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 33 personer har läst men ingen kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Sån där "ööh skit många har läst tråden men vafan kan ingen svara eller?"-attityd är så jävla lam, lägg ner den snälla. Sen, vilket program är det? Mycket lättare att hjälpa om man vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Tror att det är Outlook Express. Om du trycker på Arkiv, får du inte upp alternativ med Skicka Medelande Alt+S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Offtopic jag vet. Men Mendez, har du bytt neger i avataren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Offtopic jag vet. Men Mendez, har du bytt neger i avataren?? Nej, den där har han haft i många månader. I vilket fall.. Jag vet inte vad det kallas, men måste man inte ha lite inställningar från ens bredbansleverantör för att kunna använda Outlook? Dels en mailadress, men även några inställningar för "utgående och ingående..." (nånting) Hjälp mig! (För visst är jag på rätt spår?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Nej, den där har han haft i många månader. I vilket fall.. Jag vet inte vad det kallas, men måste man inte ha lite inställningar från ens bredbansleverantör för att kunna använda Outlook? Dels en mailadress, men även några inställningar för "utgående och ingående..." (nånting) Hjälp mig! (För visst är jag på rätt spår?) Det antar man väl att han har? Man måste ha ett konta för att kunna skicka mail va? Kebab du var nog på rätt spår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 ..hmm visst heter det nåt med IMAP och POP3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 ..hmm visst heter det nåt med IMAP och POP3? Oftast finns det uppgifter på din ISPs hemsida om hur du ställer in outlook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts