sofo Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag har för ett par dagar sedan klarat att ta jetplanet till hangaren i öknen efter att ha sänkt några fartyg. Men nu vet jag inte vad jag ska göra? Har kört runt som en galning utan att något händer. Jag har läst på en amerikansk sajt att jag ska hämta brorsan på polisstationen i Commerce och att där ska finnas en röd parkering som jag ska parkera i. Men det finns ingen röd markering och inne på stationen finns han inte heller. Jag får inga samtal och har ingen aning längre om hur jag ska gå vidare. Någon som har nån idé? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Det ska finnas ett uppdrag vid Mad doggs mansion där man hämtar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sofo Skrivet 24 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Det ska finnas ett uppdrag vid Mad doggs mansion där man hämtar honom. Tack, då löste det sig. Har varit överallt utom just där. Tack för snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts