SilentViper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Finns det nån tid's system? menar om det är typ som Oblivion att det blir dag och natt. Om det ej finns kan man ladda ner nån mod? som gör det? Redigerad 22 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Finns det nån tid's system? menar om det är typ som Oblivion att det blir dag och natt. Om det ej finns kan man ladda ner nån mod? som gör det? Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Nepp Inge mod eller? till tid's system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) jag prövade demot,tyvärr flöt det bara med 60 FPS när jag hade alt på lägsta Men D va kul så jag ska skaffa det ändå Redigerad 23 augusti, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Ska se efter updates till spelet sen ska ja köra det, Återkommer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Inge mod eller? till tid's system? Han sa nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hm. Svårt val, ta en massa guld eller rädda NE's.. Which should i choose? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hm. Svårt val, ta en massa guld eller rädda NE's.. Which should i choose? Var en snäll overlord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hm. Svårt val, ta en massa guld eller rädda NE's.. Which should i choose? Snäll! Snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 jag prövade demot,tyvärr flöt det bara med 60 FPS när jag hade alt på lägsta Men D va kul så jag ska skaffa det ändå När det går i 60 FPS så är det ju bra... Du kan nog höja lite. Runt 40 FPS är spelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Snäll! Snäll! Alright! Började om igår och kom dit efter nåra timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 YES! Har just klarat ut storyn och då var jag snäll,nu blir det ond,nu jäklar tar jag pengarna. Inte idag dock,tar nog en paus på en vecka eller så. -- Sry för dubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 YES! Har just klarat ut storyn och då var jag snäll,nu blir det ond,nu jäklar tar jag pengarna. Inte idag dock,tar nog en paus på en vecka eller så. -- Sry för dubbel. Ska du spraka på dina mineons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Ska du spraka på dina mineons? Nej jag ska utrota älvorna och döda alla i spree. =) Jag ska bara vara självisk och så ska jag välja velvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Detta var ej så roligt lite segt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Detta var ej så roligt lite segt var det. Detta var roligt bara man håller upp humöret och fortsätter spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Konceptet liknar Sacrafice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag är medveten om att tråden är ganska gammal, men jag tankade demot till Overlord - Raising Hell på PS3 och det verkade ganska intressant, idéen å sånt. Fast jag har en misstanke att det kan bli lite enformigt..? Det här är ju inte samma som ni lirat, men om dem lyckades jättebra med första spelet, så borde dem ju lyckas med ett nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Upp med screens då, pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag är medveten om att tråden är ganska gammal, men jag tankade demot till Overlord - Raising Hell på PS3 och det verkade ganska intressant, idéen å sånt. Fast jag har en misstanke att det kan bli lite enformigt..? Det här är ju inte samma som ni lirat, men om dem lyckades jättebra med första spelet, så borde dem ju lyckas med ett nästa. Overlord - Raising Hell är samma spel bara det att den innehåller expansionen "Raising Hell" också. Demot är det exakt samma som det tidigare demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts