volvo66 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Inte för att jag spelade det så ofta, men detta är tråkigt SA-MP nedlagt Redigerad 24 juli, 2007 av volvo66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Var ser du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Inte för att jag spelade det så ofta, men detta är tråkigt SA-MP nedlagt Vad Snackar du om?!??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 24 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Vad Snackar du om?!??!? Funkade inte länken? EDIT: Skumt, innan stod det på sa-mp.com att sa-mp ska läggas ner... Någon skämtare säkert... Redigerad 24 juli, 2007 av volvo66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Funkade inte länken? EDIT: Skumt, innan stod det på sa-mp.com att sa-mp ska läggas ner... Någon skämtare säkert... Jag klickade tidigare idag och kan verifiera, du ljög inte. Jag såg samma sak. Det var synd. Konstigt att sidan är uppe nu igen. Lika så alla servrar i klienten. Konstigt. Men bra iaf, nu vart jag klad hest igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag klickade tidigare idag och kan verifiera, du ljög inte. Jag såg samma sak. Det var synd. Konstigt att sidan är uppe nu igen. Lika så alla servrar i klienten. Konstigt. Men bra iaf, nu vart jag klad hest igen. Jaha, Då stämmer det. jag vart helt borta, SA-MP nere. Men den vanliga startsidan? Jaja, Var det då Temporärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Såg det också Men finns ju servrar igång, hack-attack? Redigerad 24 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Verkar inte finnas nåt om det i deras forum heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Verkar inte finnas nåt om det i deras forum heller? Tror dom vill hålla det undan från alla, kanske var så att dom inte hade något att göra efter dom hade stängt ner allt, no-lifers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Fall ni vill ha något på sidan nu titta här http://64.233.183.104/search?q=cache:8j4Wa...lient=firefox-a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts