Jump to content

sanningen är inte alltid ljuv och vacker

Burner
 Share

Recommended Posts

gott folk att ni inte vill förstå. varför tror ni att folk slutat skirva eller bry sig om detta forum? det är ju bara att kolla på det.... de senaste åren har de bara gått utför på detta forum och man möts av trådar som va åt du idag? hur många sten har du i fickan? gillar du korv? hoppar du ofta hopprep på taket.... man möts av sånt nånsens och skit, bara massor av skitsnack ingen bryr sig om. förut hade detta forum lite stil och stor variation och framförallt inga meningslösa trådar.. ni undrar varför de knappt finns några aktiva kvar här och folk som skriver, ni fick just svaret innan. det finns ingen kvalitet kvar här alls, bara massor med skitsnack och småbarn som skriver.

det är ett under att det ens finns folk som vill skriva något här eller ens bry sig om detta forum. nu kanske nu undrar vad i helvette jag gör här? svaret är enkelt, gick in på detta forum av den anledning som jag registrerade mig av. att läsa om grand theft auto, men även det är ju meningstlöst nu för tiden.. tittade in i grand theft auto iv forumet för att titta om det fanns någon ny information om det, men vad möts man av? jo massor med skit av dåliga rykten som inte ens ett spädbarn tror på och massor med frågor som hur tror ni att huvudkaraktären kommer att vara? vem fan bryr sig om sånt junk? spelet har ju inte ens släppts än och att spekulera leder ju fan inte tillnågon riktigt info....

ne detta forum har gått ner sig rejält och det kommer nog bara gå utför med det. den gamla tiden av kvalitet kommer nog aldrig tillbaka och de som var aktiva förr är tyvärr borta. det är en skam att massa små finniga småskitar har pajat detta som var ett bra tidsfördriv sådär mitt i natten när man inte hade ett skit att göra i 13 års åldern...... men jag förstår inte hur folk idag ens vill ödsla sin tid till ett sådant ställe som detta.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena Burner! Dig minns jag, din pappa hade vunnit en Nokia 6600 som du fick.

Du kom in och bölade i januari också, vi förstår vid det här laget att forumet är jämmer och elände enligt dig. Därför finns GTANytts forum där det inte är något jävla bullshit, säkert trevligt folk och fritt från rykten, 'nånsens' och spam.

Jag måste dock opponera mig smått mot ditt dyngkastande, du vräker ur dig hur meningslösa poster och topics det finns, men tar man en titt i din inläggshistorik är det inga kingsizeromaner man skådar! Nej, dra på trissor, det som förekommer nu är då rakt intressantare än att veta att din favoritfilm är 2Fast2Furious, att du klämde pekfingret i en portdörr och att det är skönt att slippa skolan. Den tråd som du varit mest aktiv i handlar om -- skidor?! Att du riktar glåpord mot att det spekuleras i GTAIV-forumet är rentav skrattretande.

Dessutom kan man rycka upp sig och använda versaler, komman och hela paketet om det nu ska vara så jävla petnoga. Att läsa din text var vedervärdigt. Ett plus i kanten för din dramatiska trådtitel också.

Qouduad: Sluta upp med det där bums, "vem är du?"-inlägg ger 1500 sliskiga översittarpoäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ett under att det ens finns folk som vill skriva något här eller ens bry sig om detta forum. nu kanske nu undrar vad i helvette jag gör här? svaret är enkelt, gick in på detta forum av den anledning som jag registrerade mig av. att läsa om grand theft auto, men även det är ju meningstlöst nu för tiden.. tittade in i grand theft auto iv forumet för att titta om det fanns någon ny information om det, men vad möts man av? jo massor med skit av dåliga rykten som inte ens ett spädbarn tror på och massor med frågor som hur tror ni att huvudkaraktären kommer att vara? vem fan bryr sig om sånt junk? spelet har ju inte ens släppts än och att spekulera leder ju fan inte tillnågon riktigt info....

Agree with Mr.Pico, jag tycker det är kul och läsa andras tankar om kommande spel, spekulationer är faktiskt hur kul som helst, det hjälper till att bygga upp förväntningarna liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt.. Folk klagar på att det här forumet domineras av spammande, testosteronstinna 13-åringar, men när jag kollar i trådar från "The Good Old Time" så ligger nivån på en märkbart lägre nivå än den gör idag. (w00t)

Folk har blivit äldre helt enkelt. Men folk tycker alltid "det var bättre förr". Fuck det! Hitech, hitech, hitech!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt.. Folk klagar på att det här forumet domineras av spammande, testosteronstinna 13-åringar, men när jag kollar i trådar från "The Good Old Time" så ligger nivån på en märkbart lägre nivå än den gör idag. (w00t)

Det har med storleken på forumet att göra. Mindre forum mår bra av lite mer "meningslösa" inlägg, då det blir väldigt dött annars. Men när man kommer upp i storlek så måste det styras upp för att inte bli för rörigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen kvar på forumet? Det är väl bannemej fler personer på forumet nu än det var på "den gamla goda tiden"? (w00t)

Att sedan en del har lämnat forumet behöver ju inte ha något med att de tyckte innehållet på forumet var dåligt att göra.

Vad är felet med att spekulera? Det leder inte till någon säker fakta, men det är ju fortfarande intressant och roligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor