Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Vad tycker ni om Niko Bellic's röst? Jag måste säga att jag gillar den. Mycket. Den äger Cipriani, Vance, och Vercetti. Utan tvekan. Älskar hans brytning och accent. Det här är en av mina favoritröster i ett spel någonsin. Och jag kan inte vänta på att höra mer ifrån den. Vad tycker ni om de övriga rösterna vi hört hittills ifrån spelet? Roman's? Flera uppdragsgivare som vi inte sett ännu? Och någon kvinna? ^^ Roman låter som en väldigt bra och passande röst till hans karaktär(antar att det är han som är med Bellic under flera tillfällen i trailer 2), tjejen låter sådär... vet inte riktigt, hon kanske bara är en civil, så det kanske inte spelar så stor roll om hennes röst är värdelös. Uppdragsgivarna gillar jag en hel del. Någon som vet vem som gör Bellics röst? Kollat IMDB men där hittar jag bara Lazlow - ska bli extremt härligt att höra honom på radion i GTA IV förresten. Humor på den där jäveln. Han sitter säkert på rockkanalen igen - eller någon pratkanal. Hur som helst, oavsett hur så kommer det säkert bli fantastiskt igen. Jag vill se Maurice Chavez på radion igen också. Älskade honom på VCPR i VC. Jag har för mig att han var med i III också, men han var bara en gäst då och hade inte sitt eget program. Synd det, men hoppas han kommer tillbaka i GTA IV. Någon karaktär från radion ni vill höra igen? GTA IV - kung av rösterna! Vill höra någon ny komisk jävel också på radion - vill inte bara höra folk man redan hört. Fräscht är bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Ska jag vara ärlig står jag inte ut med sådan brytning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Nikos röst är väl okej. Angående Lazlow kommer han vara med i GTA IV. Bekräftat för ett tag sen. Själv hoppas jag att en svensk kommer med eller ja, något sån't. Vill även ha med kändisröster som i SA Redigerad 23 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Hoppas "morris" från WCTR kommer vara med i IV. Han har så grym röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Skulle väldigt gärna vilja höra Fernando Martinez igen. Han är så jävla härlig Angående Nico's röst så gillar jag den. Nåt som vore ganska kul skulle vara om man fick höra någon av de tidigare karktärerna på radion i GTA IV, t.ex Tommy Vercetti. Om inte just han, så nån mindre viktig karktär, alltså som man jobbat för i tidigare GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Nikos röst är väl okej. Angående Lazlow kommer han vara med i GTA IV. Bekräftat för ett tag sen. Själv hoppas jag att en svensk kommer med eller ja, något sån't. Vill även ha med kändisröster som i SA Det har väl varit "kändisröster" med i alla 3D-spelen (GTA) hittills? Mest var det nog i Vice City. GTA III: Michael Madsen, Frank Vincent... Vice City: Ray Liotta, Burt Reynolds, Deborah Harry, Jenna Jameson, Dennis Hopper, Danny Trejo, Philip Michael Thomas, Gary Busey... San Andreas: Samuel L. Jackson, Chris Penn, Peter Fonda, James Woods, Frank Vincent... Redigerad 23 juli, 2007 av I Need Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) @I Need: The Game. Själv har jag också fäst mig vid Nikos röst nu, ellerNiko över huvudtaget. Först så gillade jag inte honom men nu är han perfekt för det här spelet! Som sagt hoppas på mycket komedi på radiokanalerna, och bra musik! Redigerad 23 juli, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Ska jag vara ärlig står jag inte ut med sådan brytning. Ok, men den här tråden handlar om röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Ok, men den här tråden handlar om röster. Och brytning hör till röster ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Ok, men den här tråden handlar om röster. Du skojar va? Tycker han verkar ha en skön röst (Niko). Inte hört så många andra som jag lagt på minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nico Bellic verkar intressant, faktiskt. Dock så står Toni Cipriani först på listan för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Älskar Nico´s röst! Men som Cyprez sa, Toni Cipriani måste piska alla andra när det gäller den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Ok, men den här tråden handlar om röster. Fin cykeltur. --------------------- Hoppas att det inte kommer med några kändisröster. Röster man inte känner igen blir bättre i spel än dom man känner igen imo. Ett exempel på en dålig röst var när dom lät Bam Margera göra rösten till en gubbe i Scarface, störde mig rejält på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Fin cykeltur. --------------------- Hoppas att det inte kommer med några kändisröster. Röster man inte känner igen blir bättre i spel än dom man känner igen imo. Ett exempel på en dålig röst var när dom lät Bam Margera göra rösten till en gubbe i Scarface, störde mig rejält på det. Hehe, ja, och Tommy Lee gjorde ocksa en rost i SF:TWIY. Haller med dig om det dar med kandisroster. En eller tva ar bra men inte fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Rösten är bättre än Claudes i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Nico Bellic verkar intressant, faktiskt. Dock så står Toni Cipriani först på listan för mig. Mmm, han har en härligt rosslig röst. Han är definitivt grövre i munnen än resten! Then why didn't you say so, you fucking cocksucker, instead of making me listen to this crap?! Förresten slår jag vad om att rösten till "You're looking for some people" är samma röst som till Forbes i VCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Hoppas Reni återvänder in någon ny psychadelic-kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Jag tycker han ska ha POSTAL DUDES röst !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts