kattälskaren Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 BUMP. Någon som provat spelet? Jag har spelat det de senaste dagarna, men nu har jag fastnat. Rätt kul som tidsfördriv, lite långa laddningstider dock. Jag har klarat storyn, håller på att samla alla saker etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jo det kan man, dem svek oss med "the movie" det var som att kolla på ett för långt avsnitt av simpsons, dem borde verkligen tagit ideén från filmen till ett vanligt avsnitt och väntat i några år tills dem kom på något riktigt bra att göra en film av.. filmen var absolut inte något stort, spelet kommer nog vara okej men inte värt 5-600:- Dumheter. Filmen ägde och handlingen hade absolut inte passat i ett vanligt avsnitt för the Simpsons. Rädda Springfield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jag har klarat storyn, håller på att samla alla saker etc. Till vilken konsoll? Kör på PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Till vilken konsoll? Kör på PSP. Är grafiken och gameplay bra på PSP? Bara kört demot på 360. Verkar inte vara speciellt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Till vilken konsoll? Kör på PSP. PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Vill man inte lägga ut 649:- för spelet (som jag) så såg jag det för 399:- på siba och el-giganten, 399:- kan väl det vara värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 PSP. Okej, jag klarade mig förbi stället som jag fastnade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts