Jump to content

The Simpsons

50 cent
 Share

Recommended Posts

Ja tänkte att det kanske var dags nu när trailer och bilder har kommit.

Spelet kommer alltså någon gång i höst, diskutera spelet o allt som har och göra med det här.:angry:

Officiella hemsidan: (Där det också finns trailer)

http://www.ea.com/gts/ (Grand Theft Scratchy? What the fuck? :lol: )

Ett par screens:

------------

Ser riktigt lovande ut, definitivt ett köp! :D

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Jag tror du kommer uppskatta spelet mer om du känner alla karaktärer som är med i serien.

Nej nej jag har kollat på simpsons sen jag var fan, 5 år. Jag menade för dom som inte verkar gilla spelet, att jag kanske gillar det mest för att jag är ett simpsons-fan. Förstår du? :lol:

EDIT: Det där med 'coming on every platform ever made' verkar lite skumt, men det kommer ett spel i höst iallfall, så det är inte fake! Sen vilka plattformar det kommer till får vi vänta och se! :angry:

Tror nog att det kommer till multi formaten, vill säga; 360, PS3, PC kanske Wii.

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej jag har kollat på simpsons sen jag var fan, 5 år. Jag menade för dom som inte verkar gilla spelet, att jag kanske gillar det mest för att jag är ett simpsons-fan. Förstår du? :lol:

EDIT: Det där med 'coming on every platform ever made' verkar lite skumt, men det kommer ett spel i höst iallfall, så det är inte fake! Sen vilka plattformar det kommer till får vi vänta och se! :angry:

Tror nog att det kommer till multi formaten, vill säga; 360, PS3, PC kanske Wii.

Aha, nu förstår jag. :D

Hoppas verkligen det kommer till PC, vi dator-geeks vill också spela. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor