eminem33 Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 nu när jag ska installera en nyare deamon tools så säger den att jag redan har pogramet installerat men jag har avinstallerat det för ett tag sen och nu så frågar den efter daemon.msi och jag har laddat ner daemon.msi i rätt verison men det funkar inte ändå så att av installera det ?? vf? tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 nu när jag ska installera en nyare deamon tools så säger den att jag redan har pogramet installerat men jag har avinstallerat det för ett tag sen och nu så frågar den efter daemon.msi och jag har laddat ner daemon.msi i rätt verison men det funkar inte ändå så att av installera det ?? vf? tack i förhand Kolla om Daemon Tools finns kvar i Kontrollpanelen --> Lägg till/Ta bort program Om den finns kvar. Avinstallera den och installera nya. Om den inte finns där kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Kolla om Daemon Tools finns kvar i Kontrollpanelen --> Lägg till/Ta bort program Om den finns kvar. Avinstallera den och installera nya. Om den inte finns där kan jag inte hjälpa dig. Det finns men när jag börjar av installera det så frågar det efter filen daemon.msi och när jag klickar på den filen så fuckar sig skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Google - http://www.daemon-tools.cc/dtcc/showthread.php?t=400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Google - http://www.daemon-tools.cc/dtcc/showthread.php?t=400 har redan gjort det där men det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 har redan gjort det där men det funkar inte! Tagit exakt samma version? 32-bitars båda gångerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Tagit exakt samma version? 32-bitars båda gångerna? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts