SilentViper Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Vilka har testat Ship Simulator 08?. själv så har jag testat det ett bra tag nu och riktigt kul att köra dom här stora fart tygen. Finns det några nya båtar att ladda ner och städer?. Redigerad 22 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Testat, dock inget spel jag föll för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vilka har testat Ship Simulator 08?. själv så har jag testat det ett bra tag nu och riktigt kul att köra dom här stora fart tygen. Finns det några nya båtar att ladda ner och städer?. Har kört den äldre SS.. Stämmer det att man kan GÅ runt på alla båtar? Och är det MYCKET förbättrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har kört den äldre SS.. Stämmer det att man kan GÅ runt på alla båtar? Och är det MYCKET förbättrat? Ja du kan gå runt på båtarana fast det är camran man går runt med eller hur man ska säga. Och du kan gå runt på vissa båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Ja du kan gå runt på båtarana fast det är camran man går runt med eller hur man ska säga. Och du kan gå runt på vissa båtar. Man kan gå på alla båtar och det är en del nya båtar och ställen och man kan nu åka på havet också men spelet suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Såg detta på torrentsida, visste om jag skulle - - dock ska nog göra detta och testa iaf... edit:Whops... Redigerad 23 juli, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts