Kebab Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Sen när blev du finne? Halvfinne since 4 februari 1990. Du borde läsa lite mer forumistik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Då ska ni ju komma ihåg det Misterwhoopee var inne på: Vill man inte donera organ så ska man inte räkna med att få några heller om man skulle råka ut för en olycka. I'd rather die! Halvfinne since 4 februari 1990. Du borde läsa lite mer forumistik. Forumistik.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Denna tråd kommer säkerligen bli inaktiv inom ett tag så jag passar på att kommentera min skapade undersökning. Jag trodde inte alls att så många ville bli jordbegravna, trodde att det skulle bli omvänt. Att fler ville bli kremerade och mindre jordbegravna. Dessutom blev jag häpen över att de flesta (trots att "ja" ligger under med 1 röst) inte har något emot att donera sina organ. Själv tycker jag undersökningen blev lyckad. Sedan förstår jag inte varför det är så svårt för vissa att göra pollar, hur enkelt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Sen när blev du finne? Halvfinne since 4 februari 1990. Du borde läsa lite mer forumistik. Oj, den här tråden har jag missat. Men det är som Kebab säger jag är halvfinne sedan födseln. Vill ni höra detaljer så får ni skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) - Jag vet inte. Nej. Redigerad 3 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Missförstånd till max. Redigerad 3 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts