Frenzy Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vikingsbegravning! Min kropp ska läggas på en flotte för att sen tändas eld på ute på havet. Det låter ballt. Ja, det hade varit riktigt ballt att få en sådan begravning! Men jag tror det är rätt jävla omöjligt. Själv vill jag bli kremerad och gärna utspridd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Besserwissern. (numero uno) Jag tror det heter jordfäst inte jordbegraven.. Fast,jag har inte bestämt mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 I fucked up your poll lite sådär. Vote: Jordbegravning, och ja till donationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Skit samma hur jag blir begravd, lär inte märka nåt ändå. Donering är lugnt, men tror inte mina organ kommer vara krya nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har inte bestämt mig än liksom. Men på min minnesstund/begravning ska Pink Floyd's Shine On You Crazy Diamond pts. I-IX spelas! Oja. Och organen ska självklart doneras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Ska bli uppäten av ett gäng vilda köttätande ankor bhahabaha, jag vette fan, bryr mig inte.. ja till donator i guess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vet faktiskt inte, spelar faktiskt ingen större roll. P-C´s alternativ lät ballt dock. Skulle gärna donera mina organ, om det hjälper någon annan ser jag ingen anledning att inte göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Helst skulle jag vilja ha en liten krypta men eftersom det inte är så realistiskt får jag väl nöja med mig en vanlig jordgrav. Inte en chans att jag donerar några organ! Jag är girig och egoistisk in i det sista! Mwahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Den dagen då ödet vill ta livet av mig vill jag bli till aska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Överlämnar beslutet till mina anhöriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Har faktiskt inte funderat så mycket på det, men jag vet i alla fall att jag inte ska begravas på något traditionellt sätt, och absolut inte på en kyrkogård. Allt ska doneras som kan doneras, resten får gärna gå i arv till någon ättling till mig som har samma syn på livet som jag, och kanske bär omkring på ett lillfingerben av mig, eller kanske trycker ner mina återstoder i en glasburk ovanför sängen. Sumthn' like that. EDIT: Glömde - mina kvarlevor/organ får ENDAST användas av naturalister. Detta ska noga understrykas i mitt testamente. Redigerad 22 juli, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har faktiskt inte funderat så mycket på det, men jag vet i alla fall att jag inte ska begravas på något traditionellt sätt, och absolut inte på en kyrkogård. Allt ska doneras som kan doneras, resten får gärna gå i arv till någon ättling till mig som har samma syn på livet som jag, och kanske bär omkring på ett lillfingerben av mig, eller kanske trycker ner mina återstoder i en glasburk ovanför sängen. Sumthn' like that. EDIT: Glömde - mina kvarlevor/organ får ENDAST användas av naturalister. Detta ska noga understrykas i mitt testamente. Naturalister? vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Naturalister? vad är det? http://sv.wikipedia.org/wiki/Naturalism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Det är bara att ta ett spadtag! Six feet under ska jag och gärna med organen i behåll, fast de knycker väl dem ändå. Om det gör någon glad så. Å andra sidan låter kremering lockande, men med tanke på att det finns folk till allt skulle det väl spillas dyrbar Picoaska till höger och vänster. Kan man inte få sig själv uppstoppad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Eller som gamle Hunter! Kremerad för att sen bli lagd i sex pistolkulor och skjuten ut över öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag ska ner i jorden i en kista och mina organ ska bara jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag kommer aldrig att dö. Så någon begravning eller kremering blir det inte. Och mina organ stannar hos mig, jag är fäst vid dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag vill bli kremerad och utspridd på nåt ställe som betyder mycket för mig. Fast där är jag lite kluven, jag kanske borde donera mina organ till nån som faktist behöver dom också... Som att bränna hela fungerande datordelar annars, det går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Vill bli jordbegraven, har inte gillat kremering särskilt mycket. Några organ tänker jag inte donera. Inte en chans. Never. Vill ha alla organ på plats när den dagen kommer och jag blir begravd, om sisådär... 80-90 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Eller som gamle Hunter! Kremerad för att sen bli lagd i sex pistolkulor och skjuten ut över öknen. HST blev ju utskjuten ur den här prylen: Revolveriden låter dock rätt intressant =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts