Tweak Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Vet inte... Vid 3-4 är jag inte dö-trött, men såpass trött att skratta åt allting. Möjligtvis något med konstig humor för min del Ja då är Ebeeto rätt man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Smålänningar som säger roliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag jobbar vid den tiden. uhu. helst vill jag höra roliga låtar då. som den där nya markoolio låten, typ sånt skit, så man har något att sjunga med till. @ tommy killer: bara för att du är trött då är inte alla det. det finns folk som vill ha sån musik då. kanske inte de skitbanden du sa, men något med lite ös i, istället för nån jävla stråkorkester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag jobbar vid den tiden. uhu. helst vill jag höra roliga låtar då. som den där nya markoolio låten, typ sånt skit, så man har något att sjunga med till. @ tommy killer: bara för att du är trött då är inte alla det. det finns folk som vill ha sån musik då. kanske inte de skitbanden du sa, men något med lite ös i, istället för nån jävla stråkorkester Jag sa inte heller att men ska ha nån opera musik, utan lugnare mainstream musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag skulle gärna vilja höra eran inspelning, kanske kan spela upp den på RR , vi är ju ehhm kommersiella... nej men det skulle bara vara kul att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts