Ebeeto Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Tjo fadderittan! Nu har det råkat bli så att jag och en polare, tillika DJ, ska spela in en pilot till ett nattligt radioprogram som vi ska försöka sälja in hos någon kommersiell radiostation. Inspelningen är planerad till måndag, men vi har inte en j-a aning om vad vi ska snacka om. Så, frågan som ALLA utan undantag måste svara på för att undvika böldpest är: Vad vill du höra vid 3-4-tiden på morgonen på radio? Tack för dolt intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Recensioner på porrfilmerna som går vid midnattssnåret. ...och lite fakta om dom senaste incestbrotten i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Recensioner på porrfilmerna som går vid midnattssnåret. ...och lite fakta om dom senaste incestbrotten i världen. Låter bra! Fler förslag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Låter bra! Fler förslag...? I second Gudfadern's request. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Lugn musik, sån man kan sova till, jag vill inte tyvärr höra nån snacka i radio kl 4 på morgonen, om jag gör det är det bara sådana psykologer som man hör på radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) KLIMATKRISEN½!!½!1111!!! If not, så kan ni ju ta något av Jacker's intressen: Öronproppar, nylon, brovakter, pinnar, biblioteksböcker, kareoketavlor, nyckelringar, golvgrädde, chipshästar, bildäck, dansande negrer, klosskossor, hästlådor, litium, Spice Girls- mat, strumpfiskar, perversa läskbubblor, drömtrumpeter, surrealistiska uppslagsverk, äckliga papperssnoppar, stödsås, ryggfodral, kräftskivor, klockvisare, lådaffärer, draktidningar, lårlådor, gitarrpappor, uppblåsbara skorstenar, aktivitetsläder och högtalargrupper. Redigerad 21 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Lugn musik, sån man kan sova till, jag vill inte tyvärr höra nån snacka i radio kl 4 på morgonen, om jag gör det är det bara sådana psykologer som man hör på radion. Det finns andra skift än 9-5 vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Brukar inte spela så stor roll vid den tiden. Räcker att ni har en mysig dialekt så har ni mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Det beror ju lite på vilken sorts station ni säljer det till, jag menar, måste ju vara musik och diskussion som passar just den radiostationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Det finns andra skift än 9-5 vettu. Men nu sa han på morgonen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Men nu sa han på morgonen!! Idiot. Du säger att DU vill höra lugn musik vid 4 på morgonen för just DU sover du. skribbler'n säger att det finns folk som faktist jobbar vid den tiden och vill ha något att lyssna på när dom jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Idiot. Du säger att DU vill höra lugn musik vid 4 på morgonen för just DU sover du. skribbler'n säger att det finns folk som faktist jobbar vid den tiden och vill ha något att lyssna på när dom jobbar. Som vadå, psykolog snack, tror du verkligen kl 4 på morgonen man vill höra om folks problem, sov problem,filmtips etc? Lugn musik, mellan låtarna kan man ta upp snabbt lite om låten, vem, vad etc, kanske be folk ringa in, det tror jag är bättre än att ni ska ta upp ett ämne, be folk ringa in och fråga, ta upp nått ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Som vadå, psykolog snack, tror du verkligen kl 4 på morgonen man vill höra om folks problem, sov problem,filmtips etc? Lugn musik, mellan låtarna kan man ta upp snabbt lite om låten, vem, vad etc, kanske be folk ringa in, det tror jag är bättre än att ni ska ta upp ett ämne, be folk ringa in och fråga, ta upp nått ämne. Men fattar du inte? Vissa är uppe på natten istället för dan, det vill säga att natten är deras dag. Vill du bara höra lugn musik och lite mellansnack mellan låtarna mitt på dagen? Precis... Tänk lite förfan. EDIT: Du kanske bara vill det. Men om du kollar på hur andra radiostationer är mitt på dagen så nej, då funkar det inte. Redigerad 22 juli, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Intressant men ovanlig fakta, kuriosa. Nån kul diskussion om något annorlunda, lite humor kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Men fattar du inte? Vissa är uppe på natten istället för dan, det vill säga att natten är deras dag. Vill du bara höra lugn musik och lite mellansnack mellan låtarna mitt på dagen? Precis... Tänk lite förfan. EDIT: Du kanske bara vill det. Men om du kollar på hur andra radiostationer är mitt på dagen så nej, då funkar det inte. Jo, jag fattar, men ärligt talat så hur många tror du vill höra dunk musik med bas kl 4 på morgonen, inte många. Nej, självklart vill jag inte, men de flesta som jobbar natt e uppe på dan, de vaknar bara vid 2-3 tiden. De vill ha något lugnare musi än Linkin Park,50 Cent, Alex Guadino etc. Kör på att folk ska ringa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Jo, jag fattar, men ärligt talat så hur många tror du vill höra dunk musik med bas kl 4 på morgonen, inte många. Nej, självklart vill jag inte, men de flesta som jobbar natt e uppe på dan, de vaknar bara vid 2-3 tiden. De vill ha något lugnare musi än Linkin Park,50 Cent, Alex Guadino etc. Kör på att folk ska ringa in. Men de har aldrig ens nämnt vilken sorts musik de kan tänka sig att spela. Uh.. Han (Ebeeto) menar jag ju såklart. Redigerad 22 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Men de har aldrig ens nämnt vilken sorts musik de kan tänka sig att spela. Uh.. Han (Ebeeto) menar jag ju såklart. Jag tog de som exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Ovanliga dödsfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Hmm.. Klockan 3.. FILOSOFI. Liv & död, livsfrågor, kärlek & relationer, sorg, kulturer, religioner, metafysik, estetik. Things like that. Redigerad 22 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vet inte... Vid 3-4 är jag inte dö-trött, men såpass trött att skratta åt allting. Möjligtvis något med konstig humor för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts