SmulanUndersängen Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jag har börjat lyssna på My chemical romance's, och undrar var den ligger? Ligger den möjligtvist inom, Goth, Emo osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Jag har börjat lyssna på My chemical romance's, och undrar var den ligger? Ligger den möjligtvist inom, Goth, Emo osv? Goth, emo? Nej nej. Mcr är mer åt rock hållet. Men många så kallade "emosar" (Jag själv kallar dom spacemonkeys eller razorblade kids) Man kan också säga scene kids (stavning? ) lyssnar på dom. Iaf så har Mcr fått lite av en sån stämpel på sig. Redigerad 21 juli, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmulanUndersängen Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jaha, rock, uuesh. Me no like rock .. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jaha, rock, uuesh. Me no like rock .. hihi Ja usch, de är rock, sluta lyssna på de genast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 My Chemical Romance. Inte romance's. Bra att du vet vad du lyssnar på. Tummen upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmulanUndersängen Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Klart, bara man har låg volym =) Redigerad 21 juli, 2007 av SmulanUndersängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 MCR är väl mer rock/emo.... eller? Hmm hmm rock, punk, emo alternative fick jag det till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 My Chemical Romance's sound has been described as "a weirdly catchy hybrid of goth, glam, metal and punk." The band's music has been described by the media as "alternative rock", "pop punk", "post-hardcore" and "punk revival". The band themselves described their music as simply "rock" or "violent, dangerous pop" on their official website, as well as rejecting the term "emo" to describe their style, though another source quotes Gerard stating they are "What-else-ya-got-emo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 The members of Kasabian have been very critical of other bands and in one instance labelled the band My Chemical Romance as "clowns" and "emo kids". Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 The 5 most unintentionally funny albums of 2006, sida 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Det finns ingenting jag hatar mer än MCR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Kreddigt. C'mon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Det kvittar vad för genre MCR spelar, de suger hårt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmulanUndersängen Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Alltså, skärp er och håll er till ämnet förfan, jag frågade inte om ni tyckte dom suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Alltså, skärp er och håll er till ämnet förfan, jag frågade inte om ni tyckte dom suger Du har väl fått svar på din fråga? Då kan vi passa på att klanka ner lite på MCR nu också när vi är igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts