Alle090 Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Okej, jag tänkte göra en spel film. med egna röster i. Och vet ni nåt program som kan hjälpa mig med: 1. Göra rösten lite knastrig, Alltså spela in och så att det låter som om man pratar från ett plygplan/helikopter? Eller en polis radio? 2. Ett program som man kan skapa FETA bas ljud, som te.x i transformers trailern. Så när radion sätts igång, bilden blir svart och man hör en FET j*kla bas dunk. Och sen ser man alla krasher... 3. Effekt ljud som te.x en varnings ljud i ett plan? Snälla hjälp? Vet ni en annan tråd så länka... Redigerad 20 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Hmm söker också ett program av denna typ. Vet dock inte om det finns på program som man bara lägger in färdiga effekter. Titta lite på Adobes/macromedias program. Kraftfulla och enkla att lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Hmm söker också ett program av denna typ. Vet dock inte om det finns på program som man bara lägger in färdiga effekter. Titta lite på Adobes/macromedias program. Kraftfulla och enkla att lära sig. Jo, men lite Dyra. Såg att Sony har paket med film effekter. Typ 46 gb rena effekter. Men det kostar nog en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jo, men lite Dyra. Såg att Sony har paket med film effekter. Typ 46 gb rena effekter. Men det kostar nog en hel del Inte om man springer i buskarna varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Inte om man springer i buskarna varje dag... Jo, men jag hittade ingen buska jag gillade. Och tror ingen gillar att gömma 46Gb aktivt i en buska Men tro mig, Jag letar än!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts