Umberto Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ja, jag tror bestämt att min dator börjat ta förbjudna substanser. Look here: Drogbältet anno 1150. Här har man byggt ett parkettgolv över halva medelhavet. De är inte kloka de där morerna. Rebellerna gömmer sig under ett magiskt moln. Fear the black magic hurricane! Lägg märke till den trevliga och färggranna bården. Kanske svårt att se (photobucket tillåter bara 800x640) men där går en tunn svart linje i höjd med sjön. Först trodde jag att problemet var specifikt för Medieval men sedan hade jag liknande problem i Civilization! Jag har nyaste drivrutinerna till grafikkortet (GeForce 7900 GT) och båda spelen har fungerat felfritt tidigare, iofs var det ett tag sen jag spelade dem... I Medieval brukar problemen försvinna om jag ändrar upplösning eller startar om spelet och definitivt om jag startar om datorn. Sedan kan jag spela i timmar utan några bekymmer öht. Vad kan vara fel? Borde jag lägga in datorfanskapet på rehab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ladda hem DriverCleaner Pro och rensa allt som har med Nvidia att göra och sen installerar du senaste drivrutinerna igen. Det har löst många problem för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Haha, härliga texter till bilderna. Gör vad R2 har nämnt, om inte det fungerar kanske det är något slags hårdvarufel... Överhettning/glapp etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 OK tack, jag ska testa DriveCleaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Det finns flera olika versioner har jag märkt. Här är en länk till vad som verkar vara det programmet jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Hoho, trådtiteln låter som en dokumentär på tv4 (..eller är det femman jag tänker på? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Hoho, trådtiteln låter som en dokumentär på tv4 (..eller är det femman jag tänker på? ) Kanal 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joki Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Kolla om grafikortet/processorn blir för varm? kolla om du har mycket damm i datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jag använde DriverCleaner och installerade om drivrutinerna, sedan spelade jag Civ ett antal timmar helt utan problem! Jag har inte testat Medieval ännu men det ser bra ut. So far so good. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Hoho, trådtiteln låter som en dokumentär på tv4 (..eller är det femman jag tänker på? ) Kanal 5 Spamma lite mer, vetja? --- Bra att det löste sig, Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts