I lol Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Efter att ha sett, Flags Of Our Fathers så blev jag lite intresserad av slagen mellan Japsarna och Marinen Så om ni kan säga några namn på spel där man intar Iwo Jima, midway osv. Skulle jag var tacksamm. FPS, Real Time Strategy eller vad som helst. Och vill förstås ha sånna som finns tillgängliga till PC. Battlefield 1942 och Axis & Allies behöver ej nämnas. Redigerad 20 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Efter att ha sett, Flags Of Our Fathers så blev jag lite intresserad av slagen mellan Japsarna och Marinen Så om ni kan säga några namn på spel där man intar Omaha Beach, midway osv. Skulle jag var tacksamm. FPS, Real Time Strategy eller vad som helst. Och vill förstås ha sånna som finns tillgängliga till PC. Battlefield 1942 och Axis & Allies behöver ej nämnas. Utpelas inte nåt av Medal of Honorspelen vid Omaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Medal of Honor: Pacific Assault är vid Iwo Jima och det. Det är i "närheten" av Midway. Uppdaterar (skriver ny reply) när jag kommer på fler. @ DimpZ: Jo, i Medal of Honor: Allied Assault finns det en bana där man får springa in på Omaha Beach. Redigerad 20 juli, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Utpelas inte nåt av Medal of Honorspelen vid Omaha? Men nu talar vi om stilla havet Omaha var världensstörsta landstigning som utspelade sig på Dagen D vid Franska kusten. Edit: Oj fan, haha LOL! Omaha beach menar Iwo Jima. @Bubbli: Tack, ska se lite närmare på Pacific Assault. Redigerad 20 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific, Battlestations: Midway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts