the-copy Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Tänkte att de skulle va lite kul att veta vart ifrån allihopa kommer ifrån! Är ni härdade norrmän eller fjantiga skåningar ? Nåväl, rösta på ffs! Redigerad 20 juli, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Null vote, Österland. Härdad av Koskenkorva och Lapplands Guld (Lapin Kulta) andas 10mg Tjära 1mg nikotin 8mg Kolmonoxid (North State, räknas som en drog i Svealand, Götaland och norrland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Svealand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Södra norrland, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Min geografi är inte det bästa.. Jag kan hitta hem.. Men jag tror det ligger... Götaland! Så jag röstade på det, möjligt jag har fel Redigerad 20 juli, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Svealand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Jag bor defenitivt i norra norrland. Det fanns en sådan här tråd förut och då kunde man sätta ut en markering på en karta vart man bodde? Det var länge sedan vi hade en sådan här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Jag bor defenitivt i norra norrland. Det fanns en sådan här tråd förut och då kunde man sätta ut en markering på en karta vart man bodde? Det var länge sedan vi hade en sådan här tråd Det är ingen diskussion så nuförtiden går inte sånt för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Vote: Södra Norrland. Fast, jag kanske råkade trycka på Null vote knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Götaland är det, om wikipedias karta stämmer i alla fall. Hade faktiskt inte den minsta aning innan jag kollade. ...spelar det någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Vote: Götaland. Jag ligger väldans nära gränsen till Svealand. Men fortfarande intom Götaland. Qouad: Haha, jag kollade också in kartor. Även om jag redan innan hade misstankar om Götaland då Östergötland låter väldigt likt. Redigerad 20 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Svealand! Hade ingen som helst aning, tycker man borde ha lite koll iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Vote: Götaland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Götaland!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmulanUndersängen Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Götaland tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Södra norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Svealand FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Lund, Skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Götaland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Götaland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts