IceCandy Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Alla mina stackars bokmärken i Firefox har försvunnit spårlöst utan anledning.. Vad kan jag göra åt detta? När jag satte på datorn förut var allihopa borta.. Och jag hittar inget "OMG TA TILLBAKA 'ROM!" alternativ. Gief hjeelpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 OMG GOOGLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Kolla i "C:\Documents and Settings\[namn]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default\bookmarkbackups". Bör ligga där. edit: Mja, läs Cortez's länk om hur man gör. Redigerad 20 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Klol thxlol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Herrerönnby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Kolla i "C:\Documents and Settings\[namn]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default\bookmarkbackups". Bör ligga där. edit: Mja, läs Cortez's länk om hur man gör. O RLY?!?! Fan, mina försvann för ett tag sen också, jag fixade nya manuellt så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Kolla i "C:\Documents and Settings\[namn]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default\bookmarkbackups". Bör ligga där. Oh fuck. Tänk om jag vetat det innan den akuta formateringen. Men men, nu vet jag det i alla fall. Snabbis: Började använda IE7 nu, sparas de bokmärkena också i något undangömt ställe? Redigerad 20 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Sorry för bump. Men jag orkar inte skriva en ny tråd. Jo, nu är mina bokmärken borta igen. Och mina länkar uppe vid adressfältet. Så jag började leta efter mappen med alla backups i.. Och jag hade ingen Application Data mapp längre, av någon anledning. Srsly, den ligger inte i min profilmapp, och inte i "All users". Det finns en till profilmapp som skapades när jag installerade Second Life, och där finns Application Data. Fast i den mappen ligger bara Second Life och inget annat. Jag har sökt efter Firefoxmappen, Application Data mappen och Bookmarkbackups mappen med Sökarprogrammet (What's it's name?) Men den finner ingenting heller.. Eh, så hur gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Sorry för bump. Men jag orkar inte skriva en ny tråd. Jo, nu är mina bokmärken borta igen. Och mina länkar uppe vid adressfältet. Så jag började leta efter mappen med alla backups i.. Och jag hade ingen Application Data mapp längre, av någon anledning. Srsly, den ligger inte i min profilmapp, och inte i "All users". Det finns en till profilmapp som skapades när jag installerade Second Life, och där finns Application Data. Fast i den mappen ligger bara Second Life och inget annat. Jag har sökt efter Firefoxmappen, Application Data mappen och Bookmarkbackups mappen med Sökarprogrammet (What's it's name?) Men den finner ingenting heller.. Eh, så hur gör jag nu? Verktyg -> Mappalternativ -> Fliken "Visning" -> Bocka i "Visa dolda filer och mappar". Sedan tror jag att du httar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Verktyg -> Mappalternativ -> Fliken "Visning" -> Bocka i "Visa dolda filer och mappar". Sedan tror jag att du httar den ONCE AGAIN I THANK DA MEMBERZ OF GTASAJTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts