Jump to content

Bokmärkerna borta

IceCandy
 Share

Recommended Posts

Kolla i "C:\Documents and Settings\[namn]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default\bookmarkbackups".

Bör ligga där.

Oh fuck. Tänk om jag vetat det innan den akuta formateringen. :unsure:

Men men, nu vet jag det i alla fall.

Snabbis:

Började använda IE7 nu, sparas de bokmärkena också i något undangömt ställe?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 6 months later...

Sorry för bump. Men jag orkar inte skriva en ny tråd.

Jo, nu är mina bokmärken borta igen. Och mina länkar uppe vid adressfältet. Så jag började leta efter mappen med alla backups i..

Och jag hade ingen Application Data mapp längre, av någon anledning.

Srsly, den ligger inte i min profilmapp, och inte i "All users". Det finns en till profilmapp som skapades när jag installerade Second Life, och där finns Application Data. Fast i den mappen ligger bara Second Life och inget annat.

Jag har sökt efter Firefoxmappen, Application Data mappen och Bookmarkbackups mappen med Sökarprogrammet (What's it's name?) Men den finner ingenting heller..

Eh, så hur gör jag nu? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry för bump. Men jag orkar inte skriva en ny tråd.

Jo, nu är mina bokmärken borta igen. Och mina länkar uppe vid adressfältet. Så jag började leta efter mappen med alla backups i..

Och jag hade ingen Application Data mapp längre, av någon anledning.

Srsly, den ligger inte i min profilmapp, och inte i "All users". Det finns en till profilmapp som skapades när jag installerade Second Life, och där finns Application Data. Fast i den mappen ligger bara Second Life och inget annat.

Jag har sökt efter Firefoxmappen, Application Data mappen och Bookmarkbackups mappen med Sökarprogrammet (What's it's name?) Men den finner ingenting heller..

Eh, så hur gör jag nu? :rolleyes:

Verktyg -> Mappalternativ -> Fliken "Visning" -> Bocka i "Visa dolda filer och mappar". Sedan tror jag att du httar den :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor