Cortez Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Rockstar Games is proud to announce that Bully: Scholarship Edition is coming to the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and the Wii™ home video game system from Nintendo this Winter. Both the Wii and Xbox 360 versions will retain the wit and deep gameplay of the previously released PlayStation®2 computer entertainment system title and will boast additional new content. ----------------------- Come and explore the zealous joy, mirth, and torment of youth with Jimmy Hopkins and Bully: Scholarship Edition when enrollment commences this Winter. For more information about Bully: Scholarship Edition please visit www.rockstargames.com/bully. Ett väldigt bra spel släpps på nytt. Alltid trevligt. Hade hellre sett en uppföljare men man får vara glad över det man får. Får se om de uppgraderat grafiken också. Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 PC is dead to R*. Det blir att spara lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Fasen, hoppades på en återvändo till PC! Shit. Då är det ingen större risk att GTAIV kommer till PC heller, R* verkar ha slutat producera spel till PC. Eller? Vilket var det senaste R*-spelet som kom till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Fasen, hoppades på en återvändo till PC! Shit. Då är det ingen större risk att GTAIV kommer till PC heller, R* verkar ha slutat producera spel till PC. Eller? Vilket var det senaste R*-spelet som kom till PC? GTA SA, 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 PC är en förlust affär för många utvecklare så det är ju inte så konstigt. Kul med mer Bully. Om detta säljer bra så kanske de ändrar sig ang. Bully 2. Jag tror att det är orsaken som en XBox 360 version släpps för att få upp intresset och kanske få göra en Bully 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 GTA SA, 2005. Shit. "" var rätt smiley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Thank You God! *Gör korstecken* Äntligen ska jag få spela detta underbara spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 detta var trevligt men jag hade hällre sett bully 2 komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Får bli första gången jag lirar bully, sitter fint på 360 med lite extra content! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jag skulle vara glad bara jag kunde spela det första.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Jag skulle vara glad bara jag kunde spela det första.. Det här är samma spel. Ända skillnaden är att grafiken förbättras en aning och det blir en del extra vapen/uppdrag osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Whee, det kommer till Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ok Bully kom exklusivt till PS2. Ingen som bara har tex 360 har kort Bully hemma och vet med storsta sannolikhet mindre om originalet an PS2 agare. Nu kommer "uppfoljaren" till 360 och PC! Sa vi PS2 agare som alskade originalet ska inte fa ta del av uppfoljaren? Daligt Rockstar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ok Bully kom exklusivt till PS2. Ingen som bara har tex 360 har kort Bully hemma och vet med storsta sannolikhet mindre om originalet an PS2 agare. Nu kommer "uppfoljaren" till 360 och PC! Sa vi PS2 agare som alskade originalet ska inte fa ta del av uppfoljaren? Daligt Rockstar... Åter igen, det är INTE en uppföljare. Det är SAMMA spel som släptes till PS2. ända skillnaden är några extra uppdrag, vapen, uppgraderad grafik osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Åter igen, det är INTE en uppföljare. Det är SAMMA spel som släptes till PS2. ända skillnaden är några extra uppdrag, vapen, uppgraderad grafik osv. Men det är långtifrån första gången R* lovar titelexklusivitet till en specifik konsoll och sedan skiter i det. LCS - exklusivt till PSP! Vad händer? Det släpps till PS2 ett halvår senare. VCS släpps sedan till PSP, man frågar om de denna gång också lovar exklusivitet. "Jadå!". "Är det säkert?". "Ja, absolut. Denna gång är det e-x-k-l-u-s-i-v-t.". Vad händer? PS2 får VCS också. Schysst, Rockstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Förstår fortfarande inte varför folk gnäller över att ett spel släpps till en annan plattform. Varför är ni så giriga? Låt mer människor få njuta av spelet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Förstår fortfarande inte varför folk gnäller över att ett spel släpps till en annan plattform. Varför är ni så giriga? Låt mer människor få njuta av spelet istället. Det är inte att fler får spela ett spel som är problemet, utan att de sviker fansen genom att lova att spelet enbart kommer till en enda konsol, varpå massvis med folk köper konsolen för att få uppleva spelet - för att ett halvår senare få veta att deras köp var helt onödigt. Själv har jag inte fått nåt sånt problem, men jag vet att folk har utsatts för det. Hursomhelst är det jäkligt lumpet att lova nåt och sen totalt skita i det, speciellt när fansen frågade om det denna gång verkligen var exklusivt, och att de inte som förra gången skulle porta GTA:VCS till PS2. "Jadå! Nu ska det verkligen bli exklusivt!". Guess what - det har väl hänt igen, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Kan ju hopppas att de inte släpper GTAIV till PC då så folk slipper bli irriterade över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Kan ju hopppas att de inte släpper GTAIV till PC då så folk slipper bli irriterade över det. Du missförstår, jag tycker det vore skitbra om IV kommer till PC. Likaså tycker jag det är bra att fler spelare (PS2-ägare) kan få ta del av LCS och VCS, men det är taskigt att ljuga. Det var precis vad de gjorde, även om det i efterhand inte alls känns som nån big deal varken för andra eller mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts