Jump to content

Far cry... 2!

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 weeks later...
Ja, jag har inte hittat det någonstanns. Bara att där ska vara vissa buggar i spelet. Överallt har spelet typ fått mellan 8.5-10.

Har ni spelet det själva eller?

Ja, jag har spelat det själv. Köpte det på releasedagen, någonting jag verkligen ångrar. Som tur var sålde jag det för nästan samma pris drygt två veckor senare. Jag plöjde igenom ~65% av spelet och då kändes det som att man inte hade kommit någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, jag har avbeställt det nu. Lajnux verkar veta vad han snackar om.

Väntar tills den finns billigt på Tradera eller liknande.

Tack för synpunkterna. Ni har nog räddat mig ett par hundralappar och besvikelse. :)

Klokt val. Visst, spelet är riktigt snyggt men de långa bilturerna och de enformiga uppdragen (åk till andra sidan kartan och döda en gubbe som inte har någonting med ens uppdrag (att få tag på "The Jackal") att göra) blev i slutändan väldigt tråkigt. Att man inte kommer ett steg närmare "The Jackal" känns också väldigt surt.

AI är ganska dåligt utvecklad enligt mig och en hel drös andra. De sa att man kunde välja mellan att rusa in i ett läger och bara plöja ner alla eller att man kunde smyga. Det här stämde verkligen inte eftersom att det praktiskt taget var näst intill omöjligt att smyga och döda folk eftersom att de kunde se mig från långt håll och gömma sig i buskar och liknande kom inte på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor