Hjelmen Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Ska rycka in i lumpen i Januari månad, tänkte höra med dem som gjort det hur man får bostadsbidrag? vill gärna flytta hemifrån ganska snart, o vet att man måste ha haft egen lägenhet i tre månader innan man rycker in för att få bidrag. Undrar även hur mycket man får. orsaken att jag frågar här är att lumpen.nu är nere pga av tekniska problem nu. tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hur mycket du får beror ju på hur stor lägenheten är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Så vitt jag vet ska det täcka hela hyran. Om du inte köper en glassig våning på Östermalm, då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hur mycket du får beror ju på hur stor lägenheten är... Så om vi säger att det är en 2:a, o hyran ligger på till exempel 3500, får man hela beloppet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Så om vi säger att det är en 2:a, o hyran ligger på till exempel 3500, får man hela beloppet då? Gah, ursäkta mig... vet inte hur det är när det häller lumpen! Trodde du menade i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts