Ceone Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag har ett allvarligt problem med WMP som måste fixas: För att kunna sätta igång WMP så måste jag högerklicka på exe filen och välja Kör som administratör. Jag kan alltså inte se filmer på internet med WMP eftersom det inte körs som administratör. Hur stänger jag av det skitet att de måste köras på administratör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Varför är du inte administratör på din egen dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Varför är du inte administratör på din egen dator? Jag är administratör, har bara en användare utan lösenord dessutom. Men man måste välja på exe filen kör som administratör så drar det igång men det kan man ju inte göra när man ska se filmer på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts