Zack Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag behöver hjälp med det som topicen heter. Jelp snel klad hest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Hur mycket får plats då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Skaffa service pack 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Skaffa service pack 2. Jag har SP 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Start->Kör->RegeditHitta mappen HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\atapi\ParametersRedigera->Ny->DWORD [gissning, har inte svenskt xp]Fyll i EnableBigLba som namn och tryck enter.Dubbelklicka på den nya och ändra värdet till 1.Starta om datorn.Det var ganska lätt att googla på det här. Windows XP 137gb, klart. Prova det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Start->Kör->RegeditHitta mappen HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\atapi\ParametersRedigera->Ny->DWORD [gissning, har inte svenskt xp]Fyll i EnableBigLba som namn och tryck enter.Dubbelklicka på den nya och ändra värdet till 1.Starta om datorn.Det var ganska lätt att googla på det här. Windows XP 137gb, klart. Prova det nästa gång. Jag har testat det och det funkar inte, jag är inte invalid. Jag klarar av att söka på google, men när ingenting funkar så frågar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Uppdatera BIOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Uppdatera BIOS. Jag läste om det och det verkade skumt, jag får kolla lite mer på det så återkommer jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts