Crusader Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Tycker det var rätt stad. Men jag tycker att de skulle haft med en del countryside också. Efter San Andreas så saknar jag alltid det i GTA-spelen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Vote: Ja, en New York liknande stad är välkommen Absolut, Liberty City är en stad för gäng, våld och nattliv. Tkr verkligen att det är en bra idé att göra om den staden till en större och mer detaljerad stad.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Ja vote:a att det inte spela roll.. ja är glad att det är en OMgjord LC.. för ja hade verkligen itne vellat spela i Next gen i samma tråkiga stad såfall.. ja hoppas inte att dom gör alla dessa städer hela tiden.. som ett mönster.. hade varit bull faktiskt! blev lite besviken att det va LC igen efter ja sett första trailern.. jag skulle mkt mkt hellre spela i en HELT ny stad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Tycker dom har valt helt rätt stad. LC har alltid haft det där lilla extra och jag tror dom har lyckats att göra så även den här gången. Får hoppas det känns som första gången man körde GTA 3 när man startar GTAIV första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts