Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Ja, var det rätt stad? Den mörka, extremt kriminella staden Liberty City . Eller borde det ha blivit Vice City? Själv tycker jag att Liberty City är en perfekt start. Har alltid beundrat den staden. New York liknande, påminner om att maffian finns. Staden för mig är mycket viktig. Kommer att njuta till fullo att gå genom mörka gränder och skumma hamnkvarter. Libety City påminner för mig om maffians existens, och det är en stad som är lite dyster. Lite mörk. Finns inget bättre än att köra genom Liberty City en kall natt då det regnar och gå igenom en gränd som är upplyst av en gatlykta... Det är känsla för mig. Inget jävla Vice City. Redigerad 18 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Tycker det var rätt stad. Känns roligt med ett omgjort Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Visserligen skulle jag häldre sett en Vice City-liknande stad, men Liberty City är jag helt nöjd med. Tycker inte att staden ser överdrivet mörk ut, om man jämför med GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Hej har ni saknat mig eller hehhhee. Jag rösta på en ljusare stad typ los santos eller vice city skulle vara bäst annars så skulle jag vilja spela i chicago chicago är nog lite mörkare och lik new york men den finns ju inte i gta världen:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Hej har ni saknat mig eller hehhhee. Jag rösta på en ljusare stad typ los santos eller vice city skulle vara bäst annars så skulle jag vilja spela i chicago chicago är nog lite mörkare och lik new york men den finns ju inte i gta världen:( Nej inge har saknat dig med dit spamade iaf inte jag!. Och jag hoppas att du sköter dig nu. ------ Jo jag tycker det ska bli ganska kul att köra i LC i den nya staden. Vote: Ja, en New York liknande stad är välkommen Redigerad 18 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jo det ska bli trevligt. Hade ju inte varit fel med en omgjord version av Vice City heller, men som sagt så har inget spel lyckats göra en bra kopia av New York och inte heller dem själv i Liberty City (GTA III). Så vist om man tänker på det så är det väll rätt stad. Men annars bryr jag mig inte så mycket. Gillade inte heller Liberty City i GTA III så mycket först. Men nu efter att jag börjat spela Liberty City Stories så gillar jag staden mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jo det ska bli trevligt. Hade ju inte varit fel med en omgjord version av Vice City heller, men som sagt så har inget spel lyckats göra en bra kopia av New York och inte heller dem själv i Liberty City (GTA III). Så vist om man tänker på det så är det väll rätt stad. Men annars bryr jag mig inte så mycket. Gillade inte heller Liberty City i GTA III så mycket först. Men nu efter att jag börjat spela Liberty City Stories så gillar jag staden mer och mer. I ett gamalt spel (I utvecklingen) som Liberty City Stories ser jag endå ett nöje att gå runt I staden. Jag älskar den helt enkelt. Jag kan inte bara strosa runt I exempelvis Vice City. Ingen känsla. Gillar LC mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Vote: Ja. Ska verkligen bli kul att spela i det nya Liberty City som har skapats Kanske vi får se ett omgjort Vice City i nästa spel efter GTA IV? Redigerad 18 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 VOTE: New York. Känns helt rätt när den också är omgjord och inte lika mörk och dyster. Perfetkt stad! Skulle inte sitta helt fel med ett omgjort Vice City heller, men det är välkommet i nästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 VOTE: New York. Känns helt rätt när den också är omgjord och inte lika mörk och dyster. Perfetkt stad! Skulle inte sitta helt fel med ett omgjort Vice City heller, men det är välkommet i nästa spel! Det är dysterheten I GTA3 som får staden att vara så fin. Det ser förjävligt ut, rent sagt, I Liberty City Stories där de använder samma vädereffekter som I Vice City. Passar inte alls. Visst, GTA3 jävligt grått, och vädereffekterna var tråkiga, men annars var det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jag hade hellre sett Miami, eller något ställe på varmare breddgrader alá Vice City. New York är deprimerande med sin mörka och förorenade omgivning. Ger nästan en 'Life sucks - deal with it' känsla. Redigerad 18 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tycker att det var rätt stad, liberty city is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Tja... har ingen direkt åsikt var de lägger spelet. Bara det blir så att säga korrekt speglat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Första känslan när Things Will Be Different-trailern kom var: "NEJ, INTE GRÅA NEW YORK IGEN!!! PLEASE! NOOO!!½½111one" Men har ändrat åsikt nu. Tror det kan bli soft. Hoppas på ett återskapande av Miami/Vice City till GTAV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Nu när jag varit i NY på riktigt fattar jag hur ful stad det verkligen är. Skulle hellre se ett Miami, men GTA 5 lär säkert utspelas där. Egentligen spelar det ingen större roll var någonstans spelet utspelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag hade hellre sett Miami, eller något ställe på varmare breddgrader alá Vice City. New York är deprimerande med sin mörka och förorenade omgivning. Ger nästan en 'Life sucks - deal with it' känsla. Personligen tycker jag det är essensen av alla GTA spel som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Null vote. Skulle hellre sett att dom valde Paris, den staden hade blivit väldigt svår att göra. Stor, NY är större iofs, inget rutnät som NY. Lite trött på att vara i USA, även om det är synonymt med GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Med tanke på att GTA: III var det spelet som man senast besökte Liberty City i (bortsätt från Stories) så tycker jag det är helt rätt med tanke på att det är just Liberty City man saknat mest. Liberty City var den första staden i den första "eran", därför är det helt rätt att den ska få bli den första även denna era också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Vote: Ja. Ska verkligen bli kul att spela i det nya Liberty City som har skapats Kanske vi får se ett omgjort Vice City i nästa spel efter GTA IV? Misstänker att R* planerat att hålla hela gtaserien inom dessa tre städer - eftersom dom verkar återkomma till Liberty City hela tiden. Så nästa spel lär förhoppningsvis att äga rum i ett omgjort Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Lite både och egentligen, tror det kommer bli riktigt bra med LC. Älskade Vice City, men jag tror och hoppas att det kommer finnas "glamorösare" delar av Liberty. Vote: Ja, en New York-liknande stad är välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts