tobbehh Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 jag vet var gömman är av Euros bilen men den är aldrig där var e den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Hmm, lite tydligare hade du kunnat skriva. Vad jag fattar så vet du var bilen ska finnas, men den är inte där? Det var nästan så för mig, när jag skulle ha den till export så fanns den där men inte efter det. Finns den på något annat ställe verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Den står under sfinxen i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Den står under sfinxen i Las Venturas. Du läser tydligen inte dom andra postarna, läs dom ingen. han VET var gömman är, men bilen är helt enkelt inte där! hans fråga är då, vart är den då, kan man göra något för att den ska vara där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Efter man exporterat så finns en del fordron inte på sona vanliga platser längre... Eurosen till exempel, försvinner när du exporterat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Efter man exporterat så finns en del fordron inte på sona vanliga platser längre... Eurosen till exempel, försvinner när du exporterat den... Det var det vi ville veta, nu vet vi mysteriet med den försvunne bilen. Undrar varför det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Det var det vi ville veta, nu vet vi mysteriet med den försvunne bilen. Undrar varför det är så Varför? För det endast är meningen att man ska kunna exportera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Det finns ett fusk nånstans som gör att det kör runt sportbilar, däribland euros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts