DimpZ Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (http://www.luradigen.lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Blir lite knivigt om du ska ha 2 Processorer Var din dator en färdig byggd dator som kallades Intel Pentium 4, när du köpte den? Isåfall ska det kanske t.o.m. vara en ny dator om du vill kunna klara dig med din dator i flera år framöver. Sen om du skaffar en ny dator råder jag dig att skaffa något enligt mina förslag. Använda XP Pro, men också ha Vista till hands. kasta in en valfri kraftfull X2/dual core processor (CPU). Skaffa ett kraftfullt Grafikkort, med minst 512 mb Grafikminne, och om du vill ha vacker grafik i kommande spel ska du skaffa ett kort som stöder DX10. skaffa 3GB RAM. Och såklart ska du ha et moderkort som stöder 3GB RAM eller 2 X 1024mb + 2 X 512mb Aja, vet inte ett skit om sånt här längre. Har slutat bry mig Jo jag vet. Jag försöker fixa en bra dator men detta är icke köpt från affären. Lånar denna dator från pappa eftersom pappa fick en ny från jobbet. Och denn adator är några år gammal. Men jag ska väl nog snart skaffa en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts