Scarface Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Varför funkar inte Medieval Total War på min dator. Jag kan starta det men sen efter ett tag så stängs spelet bara av. Tacksam för svar!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 har det hänt med andra spel också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Uppfyller din dator alla systemkrav? Har du uppdaterat drivrutinerna för ditt grafikkort eller laddat ner nån patch? Om inte så testa med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 har det hänt med andra spel också? Nu ska du få höra: Alla action spel funkar inte efter ett tag så hackar spelet och jag är tvungen att starta om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 (redigerad) Nu ska du få höra: Alla action spel funkar inte efter ett tag så hackar spelet och jag är tvungen att starta om datorn vad har du för processor? är det en AMD Athlon 2000+? jag hade en sån processor.... den var försnabb för spelen.. alla AMD Athlon 2000+ processorer krånglar inte men din värkar det som.... om du nu har en sån processor... Redigerad 21 februari, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Asså jag vet inte så mycket om datörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Asså jag vet inte så mycket om datörer gå in på start-->kontrollpanelen-->system längs ner borde det stå så här: Dator: AMD Athlon XP processor 2000+ 1,7 GHz 256 MB RAM det behöver ju inte se ut så här... bara som exempel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 gå in på start-->kontrollpanelen-->system längs ner borde det stå så här: Dator: AMD Athlon™ XP processor 2000+ 1,7 GHz 256 MB RAM det behöver ju inte se ut så här... bara som exempel.. Jag har windows xp home edition tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 (redigerad) Jag har windows xp home edition tror jag Dator: AMD Athlon™ XP processor<-------------det är detta jag undrar över 2000+ <------------------------------------- ser det ut så här? 1,7 GHz 256 MB RAM Redigerad 22 februari, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Det står: Pentium® 4 CPU 1.60GHz 1.60GHz 256 MB RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det står: Pentium® 4 CPU 1.60GHz 1.60GHz 256 MB RAM ok... då vet jag inte vad som är fel..... tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Synd men tack ändå. Då får jag väl höra med brodern min, som bor typ hundra mil härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Synd men tack ändå. Då får jag väl höra med brodern min, som bor typ hundra mil härifrån. lämna in den på reparation och säg att det troligen är fel på processorn... det borde även gå på garantin om inte den har gått ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag fick det i torsdags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag fick det i torsdags... ok... visste inte att den var ny.... alla fall så borde det gå på garantin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Nej, jag ska få spelet att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Nej, jag ska få spelet att funka om det är fel på processor så kommer det inte fungera hur mycket du än försöker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Äsch, vi får väl höra vad min broder säger. Han e en utav Svea Rikes intelligentaste(skryt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 ok.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts