Jump to content

Spoiler-horor

Cortez
 Share

Recommended Posts

Det är jävligt fräckt och onödigt att avslöja för andra vad som händer i en bok, film eller ett spel men erkänn att videon där en snubbe kör förbi en bokhandel, full med massa fjantar utklädda till häxor och trollkarlar, och avslöjar en viktig sak ur en harrypotter bok genom en megafon var jävligt roligt!

Länk? :o

Jag har i alla fall haft tur, och har inte läst någon spoiler.

Tror jag gör som många andra och lämnar Potter-tråden tills jag har boken. Dock så ska jag vänta tills den kommer ut på svenska.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Men det är sista boken, vad fan tror ni händer? Att han överlever eller rent av bränner skallen av Harry? Förväntar ni er inte att bondskurken ska dö i slutet av filmen?

Funderingar är klart att man får ha, funderingar är roliga att spekulera i. Men bekräftelser är aldrig roliga, inte i de här sammanhangen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på GTA: IV då, skulle ni inte vilja kunna hänga i IV-forumet innan/efter release och vara säkra på att inget spoilas?

Det kommer aldrig kunna hända pga alla P12:or som springer runt i blöjor, dregglar och inte ens har hjärnceller nog i huvudet att ens försöka skriva så vanligt folk förstår vad dom försöker säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer aldrig kunna hända pga alla P12:or som springer runt i blöjor, dregglar och inte ens har hjärnceller nog i huvudet att ens försöka skriva så vanligt folk förstår vad dom försöker säga.

Stämmer faktiskt. Det kommer förmodligen att bli värre vid releasen av GTA IV. Vi vet nog alla från vilken sida dessa P12:or kommer ifrån. Ibland är det tur att man nästan inte förstår vad de skriver.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lunajstojm! Lunajstojm! :o

Det var inte den sidan jag tänkte på. Syftade på Fuska.se. Jag har varit medlem där sedan 2004 - tro mig, det går nästan inte att föra en diskusion. Någon spammare här ifrån är medlem där. Inte speciellt oväntat. Hit dras alla småbarn och gör forumet till en jävla krigszon. Låt dem vara inburade på Fuska.se så slipper vi lida av dem.

EDIT: Stavfel

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte den sidan jag tänkte på. Syftade på Fuska.se. Jag har varit medlem där sedan 2004 - tro mig, det går nästan inte att föra en diskusion. Någon spammare här ifrån är medlem där. Inte speciellt oväntat. Hit dras alla småbarn och gör forumet till en jävla krigszon. Låt dem vara inburade på Fuska.se så slipper vi lida av dem.

EDIT: Stavfel

Mjo, jag vet. Har också varit medlem där, eller..jag är det fortfarande, men jag är väldigt megainaktiv.

Det är ett rent helvete där. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Så för en skapa en diskussion, någo...", Freggabite-skadad?

Ett helt inlägg, och det är vad du påpekar. Du verkar ju allvarligt talat ha något fel i skallen. Och sen så syftar du säkert på fjortistillhållet för CS-nördar, och nej, jag har inte besökt det skithålet på några år, och jag har inget dragit med mig några skador ifrån det.

Men eftersom du verkar veta så mycket om det och hur de "diskuterar" där, så är du väl en stammis där, vilket förklarar vilken idiot du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor