KvaddadPadda Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Tack så hemskt mycket för att ni varnade om Harry Potter-tråden! Peeww. Har fått mycket spoilat... San Andreas, Tio små negerpojkar, Sagan om konungens återkomst... tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Inte då. Jag postade den för folk- om de inte ville läsa boken och ändå se vad som händer. Nu vet jag vad som händer i boken, nu sparar jag pengar. Hurra. Så värdelös ursäkt. Man läser inte boken för att få veta vad som händer - man köper den för att den är underhållande att läsa (om man gillar Harry Potter). Kunde du inte bara ha skrivit spoilervarning så hade alla blivit nöjda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Lol, om ni inte vill ha spoilers, öppna inte ens tråden som saken handlar om. Inte mitt fel att ni är idioter, lol. Men tråden handlade ju för fan inte om handlingen i boken, utan om man skulle köpa den på engelska eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Men tråden handlade ju för fan inte om handlingen i boken, utan om man skulle köpa den på engelska eller inte. Men läste du ens första inlägget eller kollade du bara på pollen för att det fanns en poll? Tråden handlar om boken där man bland annat kan diskutera handlingen om man så vill, men bad snällt om att man skulle spoilervarna de. Frågan om man ska köpa boken var bara för att få igång tråden lite och iaf för mig se hur intresset såg ut för boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Men läste du ens första inlägget eller kollade du bara på pollen för att det fanns en poll? Tråden handlar om boken där man bland annat kan diskutera handlingen om man så vill, men bad snällt om att man skulle spoilervarna de. Frågan om man ska köpa boken var bara för att få igång tråden lite och iaf för mig se hur intresset såg ut för boken. Jo okej då, men han spoilervarnade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Är det bara jag som kan läsa spoilers utan att bli deprimerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Det är jävligt fräckt och onödigt att avslöja för andra vad som händer i en bok, film eller ett spel men erkänn att videon där en snubbe kör förbi en bokhandel, full med massa fjantar utklädda till häxor och trollkarlar, och avslöjar en viktig sak ur en harrypotter bok genom en megafon var jävligt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jo okej då, men han spoilervarnade inte. För att han inte skrev några spoilers? Han länkade bara till de och han sa "boken i kort och sammanfattande form" eller liknande vilket man borde förstå att det innehåller spoilers om man inte har iq-fiskmås. kallelito: ja, den är kul. Men var knappast kul första gången jag såg den, när jag höll på att läsa boken han spoilade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Är det bara jag som kan läsa spoilers utan att bli deprimerad? Jag kan också det, jag ska tillochmed köpa nyaste Potter boken, och har redan sett ett antal spoilers. Bryr mig inte speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tycker att jävligt mycket av nöjet med sista Potterboken är förstört nu i alla fal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tycker att jävligt mycket av nöjet med sista Potterboken är förstört nu i alla fall.. Tycker detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Tycker detsamma Haha snyggt att jag hade missat ett l i "i alla fall" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Extra jävligt är det ju när det är en så uppskattad serie, och den sjunde - SJUNDE!! - boken kommer, och så förstörs den. Tänk på GTA: IV då, skulle ni inte vilja kunna hänga i IV-forumet innan/efter release och vara säkra på att inget spoilas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Extra jävligt är det ju när det är en så uppskattad serie, och den sjunde - SJUNDE!! - boken kommer, och så förstörs den. Tänk på GTA: IV då, skulle ni inte vilja kunna hänga i IV-forumet innan/efter release och vara säkra på att inget spoilas? Viktigaste är väl att det är sista boken, egentligen Jag vill inte få IV spoilat för mig heller men en sista Potterboken är jävligt mycket värre än ett spel, för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag tycker att jävligt mycket av nöjet med sista Potterboken är förstört nu i alla fal.. Jag håller med, när man väl kommer till kapitlet där grejerna som spoilades händer, då är det ju meningen att det ska vara som mest spännande liksom, allt det kommer ju vara pajat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag håller med, när man väl kommer till kapitlet där grejerna som spoilades händer, då är det ju meningen att det ska vara som mest spännande liksom, allt det kommer ju vara pajat nu. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Har ju som tur var inte fått Potter-boken spoilad, tror jag beställer den på engelska nu och "isolerar" mig, annars kommer någon annan idiot fram och ska jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Gå med i kampanjen, vetja! Lägg min signatur i er signatur, så ska vi snart ha bukt på det här problemet. [center][color="black"][size=7][spoi[/size][size=7]ler][/size][/color] [size=2][url="http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42744&st=0"]Rösta ja i spoilerfrågan![/url][/center][/size] Size-taggarna i "spoiler" behövs för att det inte ska bli svartmarkerat. Tror jag. Orkar inte kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Men det är sista boken, vad fan tror ni händer? Att han överlever eller rent av bränner skallen av Harry? Förväntar ni er inte att bondskurken ska dö i slutet av filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag vill inte få IV spoilat för mig W-ord. Om jag köper GTA IV och kommit skit långt så vill jag ej se någon spoiler Hora som ej sätter dit Spoiler varning. Då är de spelet förstört om man ser massa spoiler utan spoiler text(menar den där spoiler funktionen)Vad som händer i dom flesta uppdragen. Då är det ju bara stänga av spelet för då är ju allt förstört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts