Cortez Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag undrar... varför gillar folk att förstöra för andra? Det är uppenbart att vissa människor rent ut av njuter av att förstöra för andra människor genom att avslöja vad som händer i nästa avsnitt av en serie, hur en film eller ett spel slutar eller avslöja en viktig story-poäng. Jag syftar inte på de som bara vill diskutera med andra människor som har sett och upplevt samma sak som dom själva, och därmed sätter en klar och tydlig SPOILER varning, utan de som medvetet förstör för andra. Så varför njuter folk av att förstöra för andra? Finns det några nötskal på det här forumet som håller på så här? Lust att förklara varför du är en sån idiot? Såna här människor gör mig rent ut sagt förbannad och jag har inget emot att bruka våld emot dom. Jag anser att det är min rätt. Jag hoppas att alla spoiler-horor, varenda en av dom som någonsin spoilat något för någon annan, kommer att lida en jävligt utdragen, plågsam död. Så för en skapa en diskussion, någonsin råkat ut för en spoiler-hora som förstörde något för dig? Vad tycker du om dessa spoiler-horor? Bara... GAAAAAAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jag undrar... varför gillar folk att förstöra för andra? Det är uppenbart att vissa människor rent ut av njuter av att förstöra för andra människor genom att avslöja vad som händer i nästa avsnitt av en serie, hur en film eller ett spel slutar eller avslöja en viktig story-poäng. Jag syftar inte på de som bara vill diskutera med andra människor som har sett och upplevt samma sak som dom själva, och därmed sätter en klar och tydlig SPOILER varning, utan de som medvetet förstör för andra. Så varför njuter folk av att förstöra för andra? Finns det några nötskal på det här forumet som håller på så här? Lust att förklara varför du är en sån idiot? Såna här människor gör mig rent ut sagt förbannad och jag har inget emot att bruka våld emot dom. Jag anser att det är min rätt. Jag hoppas att alla spoiler-horor, varenda en av dom som någonsin spoilat något för någon annan, kommer att lida en jävligt utdragen, plågsam död. Så för en skapa en diskussion, någonsin råkat ut för en spoiler-hora som förstörde något för dig? Vad tycker du om dessa spoiler-horor? Bara... GAAAAAAAAH Råkade ut för en sådan nu inatt, när jag skulle skaffa hem Harry Potter 7. Där hade någon skrivit vilka som dör (kanske stod fler saker), hann läsa de två första namnen. Inte kul Tycker det är förjävligt att en del gör sånt här. Förstår inte vad de vinner på att göra det Redigerad 18 juli, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 "Så för en skapa en diskussion, någo...", Freggabite-skadad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag hoppas att jag inte kommer se någon spoiler till något av dom nya spelen som jag tänk inskaffa. Skulle bli tokig! Så jävla tråkigt när man följt någon spel serie, eller någon serie på tv. Så ska någon idiot säga vad som händer! Man tappar ju så jävla mycket lust för den grejjen då. Fattar inte hur folk tänker när dom skriver spoilers och förstör för andra. IDIOTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Håller med till 100%! Det finns spoilertags, men ändå så är det ganska fult att skriva bara såhär. SPOILER! Jag kommer att dö Många blir ju nyfikna och kommer att sträcka över det. Få ord och lätt läst. men då kan man ta till med något sånt här The Cat (Felis silvestris catus), also known as the Domestic Cat or House Cat to distinguish it from other felines, is a small carnivorous species of mammal that is often valued by humans for its companionship and its ability to hunt vermin. It has been associated with humans for at least 9,500 years,[3] possibly much longer.[4] A skilled predator, the cat is known to hunt over 1,000 species for food. It is intelligent and can be trained to obey simple commands. Individual cats have also been known to learn to manipulate simple mechanisms. Cats use a variety of vocalizations and types of body language for communication, including mewing ("meow" or "miaow"), purring, hissing, growling, squeaking, chirping, clicking, and grunting.[5] A study by the National Cancer Institute published in the journal Science says that all house cats are descended from a group of self-domesticating desert wildcats Felis silvestris lybica circa 10,000 years ago, in the Near East. All wildcat subspecies can interbreed, but domestic cats are all genetically contained within F. s. lybica [6] Bättre genom att det är långt och svårläst, och då hinner man få grepp om hjärnan och inte läsa så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Vafan, ännu värre för mig för så fort folk ens postar en spoiler känner jag att jag måste läsa den, ändå att jag inte vill. Jävla Mordos i Potter-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Mervin (om det nu är han, jag har slutat ha koll på alla "Martin" på min MSN) hade som MSN-namn en stor fetingspoiler med Harry Potter-boken som han tankat och bara läst sista sidorna i. Bara för att jävlas. SPOILER - HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS Diskutera i-c-k-e något mer i denna tråd!! Hoppas det inte är sant... Harry bildar familj med Ginny (varför de två? ) Tonks, Lupin och Fred dör. Neville blir Hogwarts-professor. Fan, Martin! Din fitta. Klickade på "Martin - (spoiler-text). Happy reading." har just loggat in utan att tänka på vad det kunde stå. Sen såg jag hela den där raden och fick hela skiten förstörd. Skällde ut honom, men han loggade ut/blockade mig direkt efter. Han hade åtminstone vett att ta bort texten så han inte förstörde för fler. Bomba hans PM, vetja. EDIT: Kollade Potter-tråden. Visste att det fanns spoilers i Mordos länk, men jag trodde väl åtminstone att de skulle vara dolda. Istället står de precis i början (innan rubriken ens) i en "vacker" punktlista som absolut inte GÅR att undvika, trots att jag visste att jag skulle vara försiktig med var ögonen fastnade. Fick ännu en spoiler däri. SPOILER: En till som dör. Percy. Redigerad 18 juli, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Från och med nu tänker jag inte titta i Harry potter tråden förrän jag har läst boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Fan vad sugen jag är på att läsa dina spoilertags Henki, måste fan isolera mig från internet när jag har fått tag på boken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Från och med nu tänker jag inte titta i Harry potter tråden förrän jag har läst boken. Haha, precis det jag slutade med. När jag såg att Siana hade beställt sin bok så slutade jag besöka den. Inte för jag tror att han spoilerar, men det finns säkert fler som beställt och som läser de sista sidorna och skriver vad som händer bara för att jävlas. Så jag har slutat besöka den topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Har aldrig direkt blivit utsatt för det, men har sett några andra som blivit det. De har inte varit glada och jag förstår dom, skulle jag inte heller bli. Spoiler-horor är inga trevliga typer. De kan käka arsenik till middagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Har skapat tråd med poll om regelförslag. Rösta ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Har skapat tråd med poll om regelförslag. Rösta ja! Hmpf. trodde du inte menade allvar med de där spoilersena. Höhö. Snacka om att jag förstörde för mig själv,dessutom quotade ja' fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Lol, om ni inte vill ha spoilers, öppna inte ens tråden som saken handlar om. Inte mitt fel att ni är idioter, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Lol, om ni inte vill ha spoilers, öppna inte ens tråden som saken handlar om. Inte mitt fel att ni är idioter, lol. Så det var helt nödvändigt att skriva den där listan då? Tillförde den något? Idiot. Klart att du skrev det bara för att provocera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Lol, om ni inte vill ha spoilers, öppna inte ens tråden som saken handlar om. Inte mitt fel att ni är idioter, lol. Dubbel LoL, om folk inte öppnar tråden I räddsla för spoilers, blir den inte lite död då? Lol. Redigerad 18 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Dessutom så får du väl spoila hela skiten, stör mig som fan på när folk spoilar såhär; Spoiler-horan dör och när polisen kommer till platsen så har Spoiler-slampan redan stuckit därifrån, men efter ett tag hittar polisen Spoiler-slampan och Spoiler-slampan hamnar i finkan där Spoiler-slampan får sitta resten av sitt liv. Detta var ett dåligt exempel och innehåller inte riktiga spolers för de som blev oroliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Så det var helt nödvändigt att skriva den där listan då? Tillförde den något? Idiot. Klart att du skrev det bara för att provocera. Inte då. Jag postade den för folk- om de inte ville läsa boken och ändå se vad som händer. Nu vet jag vad som händer i boken, nu sparar jag pengar. Hurra. Dubbel LoL, om folk inte öppnar tråden I räddsla för spoilers, blir den inte lite död då? Lol. Finns folk som inte är rädda för spoilers. De kan läsa trådar som de där. Och de finns de som har sett/läst/spelat filmen/boken/spelet som kanske vill diskutera den/det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Från och med nu tänker jag inte titta i Harry potter tråden förrän jag har läst boken. Precis min tanke, det är rent utsagt förjävligt att man inte kan hänga i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Inte då. Jag postade den för folk- om de inte ville läsa boken och ändå se vad som händer. Nu vet jag vad som händer i boken, nu sparar jag pengar. Hurra. Finns folk som inte är rädda för spoilers. De kan läsa trådar som de där. Och de finns de som har sett/läst/spelat filmen/boken/spelet som kanske vill diskutera den/det. Ja, och majoriteten av alla hatar spoilers. Det säger sig själv att folk inte vill att handlingen avslöjas innan man läst en bok. Vill man diskutera en speciel bok om dess innehåll får man skapa en till tråd som varnar för spoiler. Eller får man helt enkelt använda spoilertag då man skriver. Ta hänsyn till de användare som är här för helvete. De skiter fullständigt I vad du tycker om spoilers då du förstör för andra. Spoilertags finns av en anledning det vet både jag och du. Redigerad 18 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts