Misterwhoopee Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 I förrgår startade jag en undersökning i forumavdelningen GTASajten - Forumet om var på detta forum man är mest aktiv. Eftersom åsikter om att resultatet inte var representativt framkom då många som är här för GTA inte kollar där tyckte en av våra klipska admins att det vore bra att ha en likadan undersökning här där fler GTA-intresserade hänger. Så, i vilken avdelning på detta forum är du mest aktiv, Allmänt eller GTA? Eller lika mycket? Svara 50/50 iså fall. Här är den andra undersökningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Jag röstade Allmänt även här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Måste säga Allmänt. Men hänger ändå ganska mycket i GTAIV-delen. Det blir mer 80-20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 skulle vilja säga 70-30 till allmänt, kolla i gtadelen men skriver inte där så ofta och så finns det mera trådar i allmänt Vote:allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vote: 50/50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Röstade på GTA även här. ...Ingen stor skillnad dock mellan Allmänt och GTA, skulle gissa på 55/45. Men röstade som sagt på GTA då jag vet att jag postat lite mer där än i Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Allmänt, Clearleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Kom för Allmänt, stannar för Allmänt och kommer att stanna för Allmänt. (jag gillar GTA-spelen också, men det är inte därför jag hänger här) Redigerad 17 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Allmänt. Känns ju dött på GTA fronten efter man klarat ett GTA spel och väntar på att ett nytt ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 "Normala tider" så är jag mest i Allmänt, men runt GTA-releases är jag mest i GTA-delen av forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 50/50 här med Även om jag tror att jag just nu är mest i allmänt så håller jag ändå alltid koll på GTA-delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Allmänt. Måste bara säga att det är det en charm att veta att ca 80% av alla som hänger här är pga GTA. Alla hänger ihop på något sätt liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Förlorar inte denna pollen sin funktion om folk röstar två gånger? Redigerad 17 juli, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 50/50 Vill egentligen hålla mig mestadels på GTA-delarna, men det är svårt när aktiviteten är så låg på de flesta delarna förutom IV. Så då blir det automatiskt Allmänt, så därför så slutar väl resultatet på 50/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Allmänt nu, men som sagt innan, då GTA spel finns i fokus och man får mer o mer info hänger jag lika, så återigen vote: Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Mest allmänt men gta delen ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag är här endel, men jag försöker undvika trådar som kan avlöja för mycket. Just nu finns det inget ute så det är inget farligt. Sedan varvar man det, och då kan man komma tillbaka och hjälpa folk mm. Hänger på allmänt, men är här för roliga trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Kom för GTA. Stannade kvar för Allmänt. Kommer att stanna kvar för Allmänt. Röstade alltså på Allmänt även här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Eftersom det här är ett GTA-forum är det klart att jag är mest aktiv i GTA-delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Eftersom det här är ett GTA-forum är det klart att jag är mest aktiv i GTA-delen. Som du ser är det inte så klart här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts