VickeX Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Gjorde den här filmen ite snabbt då jag hade tråkigt, Det är igentligen inte någonting speciellt alls. Men jag ville testa hur man spelade in med ECCD och ville göra någonting av det. (Här vore YouTube-embedd skönt) http://www.youtube.com/watch?v=JNDyKoAJTdc [youtube-old]JNDyKoAJTdc[/youtube-old] Redigerad 24 januari, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Haha! Nää! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 öhh...? Det enda som hände var ju liksom att Vic bara går rakt framåt mot kameran hela tiden. Du skriver att vi inte ska ha några förväntningar, men nog hade jag verkligen förväntat mig lite mer än det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Är detta till PSP versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Är detta till PSP versionen? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Ja O.K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Den var rätt så skön, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Den var rätt så skön, faktiskt Haha eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Haha! Den var så tråkig att den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts