antepanteboy Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Utför det bästa stuntet med bil (Taxi, Rihno, och Infernus är inte tillåtna) i valfritt spel, regeln med att ni inte får andvända dessa 3 fordon är till för att hitta mer kreativa car stunts, allting blir någorlunda lätt med dom Deadline: 10\9 Lycka till!! Redigerad 3 september, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Wehey! Det här ska bli både utmanande och kul. MEN det är så här att jag jobbar som bara fasen, och därför så skulle jag behöva lite extra tid.. Gärna till nästa fredag, om ingen misstycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vote: Ge Kebab mer tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Sticker på tisdag, som antepante väl känner till , men om Kebab behöver extra tid spelar det inte mig någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vi kan säga tisdag, då. Jag får bara se till att ta mig i kragen och hitta på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Nu ska vinnaren TAMIGFAAN koras! Ni får en vecka på er med samma utmaning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Javisst fan Du vet varför jag inte gjorde något sist...den här gången ska jag göra NÅGOT, om jag så ska göra en burnout och kalla det stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...