antepanteboy Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Utför det bästa stuntet med bil (Taxi, Rihno, och Infernus är inte tillåtna) i valfritt spel, regeln med att ni inte får andvända dessa 3 fordon är till för att hitta mer kreativa car stunts, allting blir någorlunda lätt med dom Deadline: 10\9 Lycka till!! Redigerad 3 september, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Wehey! Det här ska bli både utmanande och kul. MEN det är så här att jag jobbar som bara fasen, och därför så skulle jag behöva lite extra tid.. Gärna till nästa fredag, om ingen misstycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vote: Ge Kebab mer tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Sticker på tisdag, som antepante väl känner till , men om Kebab behöver extra tid spelar det inte mig någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vi kan säga tisdag, då. Jag får bara se till att ta mig i kragen och hitta på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Nu ska vinnaren TAMIGFAAN koras! Ni får en vecka på er med samma utmaning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Javisst fan Du vet varför jag inte gjorde något sist...den här gången ska jag göra NÅGOT, om jag så ska göra en burnout och kalla det stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Åh, herregud. Pinsamt! :D Tror jag vet vad jag ska göra. Ge mig några dagar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Okej ... jag lovade något, så här kommer 'något'. Det är ett dåligt stunt och en väldigt personlig stil på redigeringen. Jag vet inte om redigeringen gillas av alla, men enligt mig är den bra och den betyder mycket för mig, jag skulle uppskatta om ni inte klankar ner på den... länk: http://youtube.com/watch?v=Ww_Ukjt4AVU Tycker du att jag är söt? ...då är du bög och ska rösta på Kebab, annars röstar du på mig Redigerad 9 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Okej, jag lovade något. Så här kommer 'något'. Nåja, stuntingligan fick ju sin final i alla fall till slut. Förresten, jag är inte skitnöjd med mitt stunt, bara så ni vet. Kan väl till mitt försvar säga att det bara tog mig några minuter att landa. http://youtube.com/watch?v=nmGD3n1LHp0 Rösta på Qouad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Jag hejar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Det blev kanske inte ett jättebra avslut på den här tävlingen, men jag tycker i alla fall att det var bra att vi passade på att avsluta medans vi fortfarande hade en liten gnutta heder kvar. Eller vad säger du Qouad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Jag tyckte bäst om Kebabs. Inget fel på Quads men jag gillade Monstertruckgrinden bäst. Najs editering båda två. =Jag röstar på Kebab. Redigerad 10 september, 2007 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Ah, borde kanske tillägga att det var The Allmighty Gudfader som gjorde min redigering. Redigerad 10 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Kebaben får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Det blev kanske inte ett jättebra avslut på den här tävlingen, men jag tycker i alla fall att det var bra att vi passade på att avsluta medans vi fortfarande hade en liten gnutta heder kvar. Eller vad säger du Qouad? Haha, det har du rätt i Jag tyckte bäst om Kebabs. Inget fel på Quads men jag gillade Monstertruckgrinden bäst. Najs editering båda två. Vaa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Röstar på Qouad, vet själv hur svårt det är med caddie grinds, bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Qouad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Yay, Kebaben vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Yay, Kebaben vinner Congratz Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts