Wild_hawk Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 (redigerad) gå till min guide sida och säg vad ni tycker om den det är allså en guide till tgf den är inte klar har bara börjat på den Redigerad 20 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ingen som har något att säga om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 grötig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 hmmm... man fattar mycket men inte tillräckligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 hmmm... man fattar mycket men inte tillräckligt mycket som sagt.. den är inte klar än.. nått jag ska tilläga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Grattis Wild Hawk!! Du har stavat rätt på göra!! Du har skrivit tillägna istället för tillägga i ett av styckena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Grattis Wild Hawk!! Du har stavat rätt på göra!! Du har skrivit tillägna istället för tillägga i ett av styckena... ok... då ska blizz här i från för han lovade att han skulle ge sig här i från när jag lärde mig stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 ok... då ska blizz här i från för han lovade att han skulle ge sig här i från när jag lärde mig stava Ja han är ju Hybernating men sen får han dra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 jo, hur får man fienderna att skuta på en och dö och man skälv ska dö och... massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 jo, hur får man fienderna att skuta på en och dö och man skälv ska dö och... massa mer jag ska lägga till det.. men jag kan säga snabt nu! ta på every 1 eller nått och sen vem som ska skjuta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 hehe, höll på med tgf för typ 2 år sen, har det inte längre nu bara (orkar inte installera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag fattar att tgf eller vad det nu är, e nåt program man kan ladda ner och göra egna spel... Men var laddar men ner dom!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Jag fattar att tgf eller vad det nu är, e nåt program man kan ladda ner och göra egna spel... Men var laddar men ner dom!?!? på www.clickteam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 på www.clickteam.com Vilken är det man ska ladda ner, är det Main donload eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Vilken är det man ska ladda ner, är det Main donload eller... jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Nu har jag massa fråger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts