Nybörjaren Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Hej. Lekte lite med GTA3 Admin Console och hittade ett flygalternativ för att flyga mot min installerade LibertyIsland. Såg då en figur i månen Bifogar en bild med figuren inringad, hoppas den går att se. Tog nämligen bara en snabb screenshot och klistrade in i Paint. När jag körde spelet såg det exakt ut som en figur på motorcykel, kanske syns på bilden. Är detta något R* har lagt in som referens till avsaknaden av motorcyklar i GTA3, tror ni Pröva att flyga mot månen från bryggan vid Callahan Point så kanske ni kan se det också... //Nybörjaren PS. Bilen och radarn är extramoddar... Redigerad 15 juli, 2007 av Nybörjaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Det tror jag inte, det är nog någonting oplanerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 När jag flög mot månen från SSV var det en annan figur i den. Såg precis ut som en barnvagn. De har nog skojat lite och lagt in saker i månen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Jag ser ingen motorcykel-figur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Skäms på er! Har ni aldrig sett E.T? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Bilden är ju på tok för lågupplöst och mörk, hur ska vi kunna se nåt i det där? Kan tänka mig att det är E.T.-bilden, och det skulle förklara saken. Riktigt kul påskägg, om det nu är E.T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Det är fan E.T! Snyggt jobbat, Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 kan någon rita ut konturerna? Jag ser inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 kan någon rita ut konturerna? Jag ser inte. Alltså, det är så otroligt liten bild så det går inte att se om man inte anstränger sig. Det går säkert att se i spelet, dock. Här är bilden det ska föreställa: http://content.answers.com/main/content/wp/en/e/eb/ET_Moon.jpg Här är konturerna, mycket amatörmässigt gjort: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 I vote: Slump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FrankBlocc Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Tror att dom har skämtat lite och gjort så. OFF TOPIC: Samma som i Halo 2, på en bana kan man kolla upp i himlen och se en gubbes ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts