RavenE Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Min externa hårddisk är i formatet Fat32, då går det inte att ha en fil som är över 4Gb. Jag har läst att man kan konvertera hårddisken till NTFS, och nu vill jag veta: Enheten som jag konverterar, den formateras inte under konverteringen? För jag vill inte att något ska försvinna från disken. Känner igen frågan, och har för mig att jag frågat förut. Osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Nej, den formateras inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Läs http://support.microsoft.com/kb/307881 BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Tack till er båda. Konverteringen gick smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Inga problem BOT32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Inga problem BOT32 Älska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts