Pico Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Säger samma sak. Men kommer säkert bli en flopp när den kommer ut. Vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Vad får dig att tro det? Att dom bygger upp det på detta sättet och visar massa trailers där vi själva får 'lista' ut vissa delar. Well, andra saker också, då sådana filmer som denna (Kan inte definera det uttrycket) inte brukar lyckas. Men däremot kan jag ha helt fel också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Att dom bygger upp det på detta sättet och visar massa trailers där vi själva får 'lista' ut vissa delar. Well, andra saker också, då sådana filmer som denna (Kan inte definera det uttrycket) inte brukar lyckas. Men däremot kan jag ha helt fel också! Nämn en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Nämn en. Meh jag kan inte :/, men ni fattar vad jag försöker få ut mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Meh jag kan inte :/, men ni fattar vad jag försöker få ut mig ? Nej. Feta monster på duken lyckas alltid. ^^ Jag vet jag kommer se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 1. Det ska se ut att vara en trovärdig film som militären hittat efter katastrofen, såklart de censurerar ansiktena på sina mannar då. 2. Ja, och det där ljudet? Lääskigt! 1. Lite drygt. 2. Creepy som fan. Men då verkar det som att alla ska dö alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 1. Lite drygt. 2. Creepy som fan. Men då verkar det som att alla ska dö alltså? Jag tycker snarare att det ger lite mer verklighetstrogen känsla när ett ansikte är blurrat. Det känns mer äkta. Förövrigt känns det som att detta kan bli en riktigt bra film, älskar monsterfilmer ala Jurassic Park, Godzilla och King Kong to name a few. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Me like that monstaah! Blir spännande att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Tycker den ser ut som stryk ^^ Så Crap people från South park i monster film... Okej Ska bli toppen att se filmen ändå, monster filmer är alltid bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 ... ... Vart hittade du den? Hoppas den är äkta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 En muterad val som invaderar New York? Låter spännande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 ... ... Yuk! Förvuxna dammkvalster. *Går och bäddar om i sängen.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 ... http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9knk1ygoe5g8.jpg ... Wtf? Är den bilden officiell? Den är rätt lik Sin från Final Fantasy X. http://content.answers.com/main/content/wp/en/2/2f/Sin2.jpg http://www.warmech.net/special/awards/villain-ff10.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Den som lever får se... Vi kan ju iaf konstatera att det inte bara är det stora monstret, då dom blir jagade av något mindre också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jag gissar på Mothra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Lägger mina pengar på Mega Poitier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) verkar vara bra.. men asså är det bara jag som tror att detta är monstret?? http://www.hollyscoop.com/BlogImages/72400514---michael_jackson.jpg KOLLA!!! Redigerad 22 november, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 verkar vara bra.. men asså är det bara jag som tror att detta är monstret?? http://www.hollyscoop.com/BlogImages/72400514---michael_jackson.jpg KOLLA!!! Inte roligt (Bara för att alla klagat på min humor säger jag att det inte är min typ av humor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Inte roligt (Bara för att alla klagat på min humor säger jag att det inte är min typ av humor). buhu då?? nej fyy, kicken tyckte inte om mitt "skämt"? Min värld faller samman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts