P-C Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Är huvudet verkligen sådär "litet"? Nej, det är egentligen ganska mycket större. Kanske var en miniatyr-version som monstret slog av. Vem vet? Ser jävligt interessant ut iaf! Inte för mycket, inte för lite avslöjades! Nästan perfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Jag förstår inte hur du kan vara så säker på att det Inte är det? Jag tror inte det är den där varelsen Stell länkade till. Jag tror inte... Edit: Och det jag menade med "nerifrån och upp" var att det det var en eplosion med ett sådant klot av eld, som kom nerifrån och upp. Och detta mitt i city, gör mig lite fundersam Redigerad 16 juli, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Edit: Och det jag menade med "nerifrån och upp" var att det det var en eplosion med ett sådant klot av eld, som kom nerifrån och upp. Och detta mitt i city, gör mig lite fundersam Kan ju vara vad som helst som exploderade right? Inte för jag anar vad som orsakade det.. As far as I know.. It could be Chewbacca! Sedan är det endast Stells husdjur som vart lite logisk. Tanke på den har inte vart på film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Frihetsgudinnan är ju faktiskt belägen på en Ö omgiven av vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Frihetsgudinnan är ju faktiskt belägen på en Ö omgiven av vatten... Jo det vet jag, har tänkt på det också. Men det betyder ju inte att det måste vara ett vattenlevande djur. Om ens ett djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Jo det vet jag, har tänkt på det också. Men det betyder ju inte att det måste vara ett vattenlevande djur. Om ens ett djur. NE DE KAN VA TYP ÖÖH TUNNAN O MOROTEN MED RAKETJIVÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Ingen av er har fakta. kolla på www.ethanhaaswasright.com och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Ingen av er har fakta. kolla på www.ethanhaaswasright.com och kolla. Haha, rätt coolt, hur långt har du kommit? Är på andra klotet nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Har det någonting med "Cloverfield" att göra då? Verkar mer som Lost. Klarade första och tycker jag klarade andra också, men det gjorde jag vist inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Oh yeah http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/large.html Bakgrundsbild... KLOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Ehhhh..... Världarnas Krig? påminnde jävligt mycket om det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Tänk så är det en ny Godzilla film?. Sånna där Klor märken är väl typiskt Godzilla och Godzilla brukar väl alltid komma upp från vattnet och förstöra lite byggnader när han kommer upp på land. Redigerad 1 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) edit: wops dubbel post. Redigerad 1 augusti, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jävlar, verkar bli riktigt bra! Älskar den här sortens filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jävlar, verkar bli riktigt bra! Älskar den här sortens filmer. Sentence på den hörredu. Men jag vet inte, tror fortfarande inte det kommer att vara Godzilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Hmm ajg har probs med trailern, har quicktime osv. men kan inte se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Hmm ajg har probs med trailern, har quicktime osv. men kan inte se den Har du uppdaterat din Quicktime?. Antigen uppdaterar du den eller så laddar du ner den på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 (redigerad) Lägg märke till: 1: Rivmärken. Alltså har "djuret" klor. 2: "Djuret" kan simma, eller antagligen lever i vatten. Man ser hur "djuret" har simmat in mot staden. Redigerad 1 augusti, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 http://movies.apple.com/trailers/paramount/11808/images/11d.jpg Står fortfarande fast vid min första post. Leviathan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Verkar bli en film att se på bio. Gillar dramastuket, saknandet av musik och användandet av en helt vanlig DV-kamera, gillar den här typen av filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts