VickeX Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Satan i gatan allihopa. Denna topic är till för att flöja hypen för J.J. Abrams nya storfilm. Ingen info alls finns släppt. Utom en grymt spännande teaser. Och namnet "Cloverfield" finns att hitta vid de flesta google-resultaten.' Länk till teasern! Godzilla? Troligtvis inte, eller? Gaah jag blir fan galen. Är fashinerad över att det inte redan finns en topic om detta. (Gör det det så är jag hemskt otroligt megaledsen, lås då tråden.) FÖLJ HYPEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathan 'Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Det är ju inte King kong om man säger så 10 spänn odjuret inte är hårigt iaf, any takers? 2008, är ju lite långt dit men.. "Lite"... Men stora kräk i duken brukar inte vara fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jäklar, inte sett detta innan men nu blev jag fan sjukt taggad... Det är han va ? http://imdb.com/name/nm0009190/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jäklar, inte sett detta innan men nu blev jag fan sjukt taggad... Det är han va ? http://imdb.com/name/nm0009190/ Just han. Jag tror inte det är den där varelsen Stell länkade till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ännu en film med en större budget än Sverige och så ska den handla om ett monster som hotar jorden, känner jag inte igen konceptet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Tada.... http://en.wikipedia.org/wiki/Beelzebub Beelzebub intar jorden med sina undersåtar, huvudpersonen (en modern version av Jesus typ) börjar höra en röst från ovan att han ska dra ut på något slags korståg och döda dessa onda demoner. Låter väl lovande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Såg trailer igen, å upptäckte en liten grej skulle också kunna vara denna ; --- Förövrigt känner man hur mycket lostfeeling det är över trailern... Är helt sjukt störtsugen på å se denna, ska nog till och med våga mig till en bio för att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Beelzebub intar jorden med sina undersåtar, huvudpersonen (en modern version av Jesus typ) börjar höra en röst från ovan att han ska dra ut på något slags korståg och döda dessa onda demoner. Låter väl lovande? Det kan jag inte påstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Något som är säkert iaf är att det inte är Godzilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Just han. Jag tror inte det är den där varelsen Stell länkade till. Du har absolut ingen aning, och har inte kommit med några som alls intelligenta antaganden, men du tror inte att det är Leviathan. Good job man! Vattendrake som kan spruta eld, och som är enorm. Låter inte alls som det man såg i trailern, nej då. Det var nog Bumbibjörnarna ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Du har absolut ingen aning, och har inte kommit med några som alls intelligenta antaganden, men du tror inte att det är Leviathan. Good job man! Vattendrake som kan spruta eld, och som är enorm. Låter inte alls som det man såg i trailern, nej då. Det var nog Bumbibjörnarna ska du se. Vattendrake som kan spruta eld, nerifrån och upp - Mitt i New York City? Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Vattendrake som kan spruta eld, nerifrån och upp - Mitt i New York City? Okej. Jag förstår inte hur du kan vara så säker på att det Inte är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Vattendrake som kan spruta eld, nerifrån och upp - Mitt i New York City? Okej. Ja, vad är det konstiga i det? En tändare brinner nerifrån och upp. Att det är mitt i NY hör inte hit, då både Levitathan och filmen i sig är fiktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Spännande teaser, vill verkligen se den!!!!! IMDB säger: "A giant monster movie currently referred to as Cloverfield, revolving around a group of people using a home video camera to record their experience of an attack from the monster, "The Parasite" (not to be confused with the film project The Parasyte) in New York City." The Parasite? Redigerad 16 juli, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Damn ! Ser verkligen intressant ut... trodde en figur skulle hoppa fram när det första morrandet hördes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vad jag förstått så har Leviathan inte världens bästa greppförmåga, för ej att förgäta är ju att Frihetsgudinnans huvud kastades (som jag förstod det i alla fall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vad jag förstått så har Leviathan inte världens bästa greppförmåga, för ej att förgäta är ju att Frihetsgudinnans huvud kastades (som jag förstod det i alla fall). Är huvudet verkligen sådär "litet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vad jag förstått så har Leviathan inte världens bästa greppförmåga, för ej att förgäta är ju att Frihetsgudinnans huvud kastades (som jag förstod det i alla fall). Är "monstret" sjukt starkt hade den kanske kunnat slå av huvudet från frihetsgudinnan så den flyger iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Är "monstret" sjukt starkt hade den kanske kunnat slå av huvudet från frihetsgudinnan så den flyger iväg. Dom flesta "monstren" brukar vara sjukt starka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts