Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Föredrar Splinter Cells gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Splinter Cell FTLOG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 MGS är en storfavorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) MGS Redigerad 15 juli, 2007 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Hitman. Jag är brutal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Splinter Cell såklart.. Hitman går det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Jag röstade på MGS, men jag tycker det kommande Splinter Cell ser riktigt lovande ut, lite assasins creed över det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Har ändrat åsikt. Hitman regerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Hitman: Codename 47 och Blood Money. 47 för Hong Kong- och Budapestuppdragen, Blood Money för att man kan knuffa folk. Metal Gear Solid 3 köpte jag någon gång i tiden och jag kom allvarligt talat ingenvart, det tog fyrtiofem minuter för mig att komma underfund med hur man tog ned backpacken från trädet, och vi ska inte ens gå in på hur jag hanterade att krypa i stockar för att unvika fiender. Skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Metal Gear Solid 3 köpte jag någon gång i tiden och jag kom allvarligt talat ingenvart, det tog fyrtiofem minuter för mig att komma underfund med hur man tog ned backpacken från trädet, och vi ska inte ens gå in på hur jag hanterade att krypa i stockar för att unvika fiender. Skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Borde man rösta MGS när det är det enda man kört (dessutom bara ett spel i serien)? Gjorde det ändå. Är tactical shooters som SWAT och Rainbow Six inga sneak-spel? Skulle hellre rösta R6 isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Är tactical shooters som SWAT och Rainbow Six inga sneak-spel? Skulle hellre rösta R6 isf. Inte skulle jag kalla R6-spelen för sneak 'em up. Det känns mer som taktiska fps. Som du sa. Ja. I sneak 'em up's så är det ju meningen att man ska undvika att ha ihjäl folk, det känns inte som att det är så i R6. Typ inte. Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vote: Annan Manhunt säger jag...om det är ett sånt...man sneakar ju runt o jävlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Metal Gear Solid, tveklöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Metal Gear Solid finns alltid i mitt hjärta! Röstade på MGS för att jag verkligen älskar storyn och själva spelsättet. MGS är inte bara ett Sneak em up utan också action, politik, romantik och allt vad det heter och är grymt genomarbetat och utfört in i minsta detalj! Splinter Cell är ett jävla bra spel men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 MGS. Skulle vara förräderi från min sida att rösta på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag föredrar Splinter Cell trots att det blivit nästan lite för actionbetonat för min smak. CT var bäst och DA har jag inte ens orkat spela igenom än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Vote: MGS!!! Anledning, behöver jag ens nån? Känslan, storyn, cutscenerna, romantiken, budskapet, musiken, kontrollerna. Minns när vi precis fått ett Ps1 och min bror hade trollat fram en massa spel... Satt där och bläddrade igenom skiten, och kom till MGS 1. Fattade inget, men då kom systers kille, och kände igen det så väl. Så han hjälpte mig, och då kom jag in i storyn. Och när jag klarade ut det första gången, satan vad jag grinade när Merryl dog i slutet! Handlingen var så underbar och verkligen grep tag i mig. Sen dess var jag besatt och det är jag fortfarande! Kärlek vid tredje ögonkastet! <3 Redigerad 19 juli, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag föredrar Splinter Cell trots att det blivit nästan lite för actionbetonat för min smak. CT var bäst och DA har jag inte ens orkat spela igenom än. Vart var det du slutade? Tycker spelet är kul rakt igenom (lite kort dock), även om det inte är lika vasst som PT och CT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts