Jump to content

Vilket Sneak 'em up regerar

Renard
 Share

Vilket Sneak em up är bäst?  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hitman: Codename 47 och Blood Money. 47 för Hong Kong- och Budapestuppdragen, Blood Money för att man kan knuffa folk.

Metal Gear Solid 3 köpte jag någon gång i tiden och jag kom allvarligt talat ingenvart, det tog fyrtiofem minuter för mig att komma underfund med hur man tog ned backpacken från trädet, och vi ska inte ens gå in på hur jag hanterade att krypa i stockar för att unvika fiender. Skitspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metal Gear Solid 3 köpte jag någon gång i tiden och jag kom allvarligt talat ingenvart, det tog fyrtiofem minuter för mig att komma underfund med hur man tog ned backpacken från trädet, och vi ska inte ens gå in på hur jag hanterade att krypa i stockar för att unvika fiender. Skitspel.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är tactical shooters som SWAT och Rainbow Six inga sneak-spel? >_< Skulle hellre rösta R6 isf.

Inte skulle jag kalla R6-spelen för sneak 'em up. Det känns mer som taktiska fps. Som du sa. Ja.

I sneak 'em up's så är det ju meningen att man ska undvika att ha ihjäl folk, det känns inte som att det är så i R6. Typ inte. Nä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metal Gear Solid finns alltid i mitt hjärta! Röstade på MGS för att jag verkligen älskar storyn och själva spelsättet. MGS är inte bara ett Sneak em up utan också action, politik, romantik och allt vad det heter och är grymt genomarbetat och utfört in i minsta detalj! :)

Splinter Cell är ett jävla bra spel men inte mer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: MGS!!!

Anledning, behöver jag ens nån? Känslan, storyn, cutscenerna, romantiken, budskapet, musiken, kontrollerna. Minns när vi precis fått ett Ps1 och min bror hade trollat fram en massa spel... Satt där och bläddrade igenom skiten, och kom till MGS 1. Fattade inget, men då kom systers kille, och kände igen det så väl. Så han hjälpte mig, och då kom jag in i storyn. Och när jag klarade ut det första gången, satan vad jag grinade när Merryl dog i slutet! Handlingen var så underbar och verkligen grep tag i mig. Sen dess var jag besatt och det är jag fortfarande!

Kärlek vid tredje ögonkastet! <3

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor