Renard Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Vilket är alla tiders bästa Sneak 'em up? Själv måsta jag nog säga MGS Redigerad 14 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vilket är alla tiders bästa Sneak 'em up? Själv måsta jag nog sä Grym tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vilket är alla tiders bästa Sneak 'em up? Själv måsta jag nog sä Sä.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Blev lite fel, är på gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Vilket är alla tiders bästa Sneak 'em up? Själv måsta jag nog sä Grym tråd.. HAHAHAHAHAHA! Själv säger jag utan tvekan Splinter Cell. Meh, nu editerade du ju allt. Oh, se där. Det kom fram en poll med, nice. Redigerad 14 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Fixade poll nu! Så kör igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Riktigt svårt att välja mellan MGS och Splinter Cell! Jag vill inte göra null vote heller, så jag votar MGS. Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hitman. Antingen så registrerade den inte min röst eller så röstade jag på Splintercell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Castle Wolfenstein??? Iallafall, MGS för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Humm-humm. Splinter Cell für mich. Favoriten av SC-spelen är nog Chaos Theory. Eller jag vet inte. Hitman-spelen är roliga, men inte i klass med SC imo. MGS-spelen verkar väldigt roliga, men har aldrig spelat... Längtar efter Splinter Cell 5, spännande slut på Double Agent. Ganska i alla fall. Kommer 16:e november. Ska bli kul. EDIT: Kan även lägga till att jag fick avsmak för Hitman när mitt grafikkort kraschade när jag började spela. Redigerad 14 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hitman: Blood money <3 Så många olika sätt och vis man kan göra ett uppdrag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Får nog säga Hitman.. föll mig lite mer i smaken... orkade aldrig riktigt intressera mig för Splinter Cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Tenchu <3 Kommer ihåg när man satt och lirade det med grannen på PlayStation ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Metal Gear Solid. Älskar allt med serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vad fan gör Wolfenstein där? MGS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hade för mig att Castle Wolfenstein var ett av de första Sneak 'em up spelen. Hade väl fel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hade för mig att Castle Wolfenstein var ett av de första Sneak 'em up spelen. Hade väl fel då. Första 3D FPS, inte Sneak'em up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jag antar att jag kommer bli ganska ensam på Tenchu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Tenchu <3 Kommer ihåg när man satt och lirade det med grannen på PlayStation ett. Word, tenchu är riktigt skoj. Fick ett av spelen av en polare, och det nötte jag må ni tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Splinter Cell. Hitman är det inget fel på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts