BroDD Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Min kontrollpanel har typ det klassiska utséendet, hur ändrar man så der ser ut som standard windows xp? Tycker jag kollat överallt men hittar inget ställe där man ändrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) I menyn till vänster ska det finnas en knapp med texten "Växla till kategoriläge". Redigerad 13 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag har inte ens den menyn, hur får jag fram den? är HELKASS på datorer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Testa klicka på "Mappar" där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts