eminem33 Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Varje gng som jag ska gå in på en server på något steam spel så funkar de inte det kommer upp en skylt där det står : " Error verifying STEAM userID Ticket " jag har provat all mina steam spel det funkar bara att spela mot botar! och jag har köpt mina spel alla mina steam spel så det kan inte va nåt sånt !! tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Varje gng som jag ska gå in på en server på något steam spel så funkar de inte det kommer upp en skylt där det står : " Error verifying STEAM userID Ticket " jag har provat all mina steam spel det funkar bara att spela mot botar! och jag har köpt mina spel alla mina steam spel så det kan inte va nåt sånt !! tack i förhand Ta bort clientregistry.blob i steam mappen och starta om steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Ta bort clientregistry.blob i steam mappen och starta om steam. Tack ska prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts